trillelille Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Jeg tenkte å skrive noe sånt som "en god jul og et godt nytt år ønskes fra x og x", (Det er altså meg og mini), men det er kanskje litt kjedelig? Noen som er mer kreative som kan hjelpe?
wirre;o) Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Kjære XXXX Vi vil få ønske dere en deilig jul og ett riktig godt nytt år! Julehilsener fra xxxx Eller: Med ønsker om en riktig og jul og ett godt nytt år.
trillelille Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2009 Det var fint da. noen flere som har gode forslag?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Skriver noe personlig til alle. En lite ting som gjør at brevet/kortet virker litt mer personlig.
trillelille Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2009 Så flink du er da! Jeg orker ikke det i år, har så utrolig mange å skrive til. Noen får personlig, men de aller fleste får en enkel hilsen. satser på at de syns det er hyggelig uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå