Gå til innhold

Hva skriver dere på julekortene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å skrive noe sånt som "en god jul og et godt nytt år ønskes fra x og x", (Det er altså meg og mini), men det er kanskje litt kjedelig? Noen som er mer kreative som kan hjelpe? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære XXXX

 

Vi vil få ønske dere en deilig jul og ett riktig godt nytt år!

 

Julehilsener fra

xxxx

 

 

Eller:

 

Med ønsker om en riktig og jul og ett godt nytt år.

 

 

Skrevet

Det var fint da. :) noen flere som har gode forslag? :)

Skrevet

Skriver noe personlig til alle. En lite ting som gjør at brevet/kortet virker litt mer personlig.

Skrevet

Så flink du er da! :) Jeg orker ikke det i år, har så utrolig mange å skrive til. Noen får personlig, men de aller fleste får en enkel hilsen. satser på at de syns det er hyggelig uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...