Gå til innhold

Vann i kroppen ETTER fødsel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er d normalt å virkelig ESE ut med vann i kroppen etter fødselen? Jeg trodde jeg hadde mye vann før jeg, men nå er jeg hetl stinn i vann. Det er fire dager siden min lille elskede prinsesse kom til verden :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, helt normalt! jeg hadde ingen vann i kroppen før fødselen, men etter fikk jeg masse! hovnet opp i bein, fingre og ansikt. Det begynte kanskje dagen etter fødselen og gikk ned i løpet av uka. Jordmor sa det kunne vare opptill 6 uker, da ble jeg litt skremt. Men det gikk over. Tror det er alt presset kroppen har vært igjennom. Og mener å huske at jeg måtte drikke masse vann! Gratulerer med lille elskede prinsessa, alt godt til dere!

Skrevet

Stemmer nok det.

Etter fødsel med forrige mann følte jeg meg så nett og lett, men når jeg ser bilder ser jeg jo at jeg er full av vann og mye mer enn før jeg hadde født.

Skrevet

Takk for svar! Det viser seg at også venninner opplevde dette. Kanskje noe med hormonene når man ammer. Sist gang klarte jeg ikke å få gang på melka, og da fikk jeg ikke vann i kroppen. Tenkte å prøve noe vanndrivende, men så kom jeg på at det kanskje er en grunn til at kroppen samler på vannet akkurat nå, så vil ikke "tulle" med naturen heller. Drikker masse vann ja! 6 uker..? hm... får virkelig satse på at dette snart går bort, det er ikke verken særlig flatterende eller behagelig...!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...