Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Forbauser meg stadig over hvor utrolig surt og bitchy mange svarer her. Hva er grunnen til det. Dette er et forum der man kan stille spørsmål, det er da ingen som tvinger noen til å svare. Synes at nesten samtlige innlegg her blir besvart av noen som må komme med spydigheter eller stygge kommentarer. Hva feiler det dere som må besvareslik??
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Dette synes jeg også er trist. Som regel er det slik at de som slenger dritt til andre er misfornøyd med seg selv og har det vondt inni seg på en eller annen måte. Så lenge folk svarer og bryr seg, oppnår de jo en reaksjon som de nok er ute etter. Det beste er nok å bare overse det og ikke bry seg om det Sikkert ikke lett mange ganger, men bedre enn å gi de vann på mølla.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Ja jeg skjønner at det er mange som har litt mye hormoner her... men likevel, jeg og var til tider irritert og hadde sinnsykt temperament under svangerskapet... men endel av dette kan man virkelig ikke skylde på hormoner for... synes bare det går så over streken til tider. Man må jo si sin mening om ting, men går an å gjøre det på en normal måte... HI
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Kan jeg skylde på hormoner selv om jeg ikke er gravid og det er nesten tre år siden jeg fødte sist?? Ammetåka kanskje?? (nei, jeg ammer ikke og har ikke gjort det på noen år heller, men det kan jo henge igjen??)
Gjest Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 Jeg tror det er mange her inne som er sjenerte, og tilbaketrukket i "virkeligheten". Så her inne kan de få utløp for litt av hvert, uten at noen finner ut hvem de er. De blir/har sikkert blitt mobbet eller ertet, og nå kan de få "mobbe" og være frekk i kjeften- Igjen uten at noen vet hvem de er! Men tåpelig? Ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå