Gå til innhold

Hvilken reiseseng er best?


Gleder_oss m. komplett familie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kikket på litt forskjellige, men synes noen av de virker så harde i bunnen. Bruker dere en ekstra madrass?

 

Har også sett typer med "krabbehull" slik at de kan gå inn og ut som de vil. Fungerer det i praksis eller blir det bare tull og mas?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har carena sin og er fornøyd me den. De fleste er veldig like. Har kjøpt ekstra madrass til å ha i på ikea.

Skrevet

Ikke kjøp billig! Hvis du skal bruke d en mye sats på en dyr en. Mamman min har den fra simo, vi har den fra brio. Begge er veldig like, og veldig bra. Veldig greit med det "krabbehullet" år når ungen begynner å bli stor, 2-3 år. Da er det lettere å legge seg og stå opp selv. Veldig stas er det også.

 

Vil i hvertfall råde deg til å ikke kjøpe en billig på jysk. Svigermoren min har en sånn. Den knela etter et halvt år.

 

Har vurdert carena, men synes den var vond å sette opp.

 

Bruker ikke ekstra madrass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...