Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Har kikket på litt forskjellige, men synes noen av de virker så harde i bunnen. Bruker dere en ekstra madrass? Har også sett typer med "krabbehull" slik at de kan gå inn og ut som de vil. Fungerer det i praksis eller blir det bare tull og mas?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Jeg har carena sin og er fornøyd me den. De fleste er veldig like. Har kjøpt ekstra madrass til å ha i på ikea.
Bromelia Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Ikke kjøp billig! Hvis du skal bruke d en mye sats på en dyr en. Mamman min har den fra simo, vi har den fra brio. Begge er veldig like, og veldig bra. Veldig greit med det "krabbehullet" år når ungen begynner å bli stor, 2-3 år. Da er det lettere å legge seg og stå opp selv. Veldig stas er det også. Vil i hvertfall råde deg til å ikke kjøpe en billig på jysk. Svigermoren min har en sånn. Den knela etter et halvt år. Har vurdert carena, men synes den var vond å sette opp. Bruker ikke ekstra madrass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå