Gå til innhold

Hvilken reiseseng er best?

Gleder_oss m. komplett familie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kikket på litt forskjellige, men synes noen av de virker så harde i bunnen. Bruker dere en ekstra madrass?

Har også sett typer med "krabbehull" slik at de kan gå inn og ut som de vil. Fungerer det i praksis eller blir det bare tull og mas?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer litt på det jeg og..selv om jeg HAR kjøpt nylig. Det ble disney seng i ellos..virker hard bunnen ja og det er krypehull på den. Men tenkte og kombinere og bruke den som lekegrind senere og ha saueskinn oppi når hun skal sove. De er store de sengene når de er små. Den i ellos kostet 1299 men er på salg nå til 649 ellers vet jeg barnashus selger de billig til 399, de er mørkeblå.

Skrevet

Vi har 2. De virker ganske like. En fra BabyTravel og en fra Barnas Hus. De er enkle å legge sammen/ slå opp. De er litt harde i bunnen, men vi har en overmadrass i tillegg. Vi bruker reiseseng mye og fungerer veldig fint.

Knotten er nå 2,5 år og vi har brukt reiseseng fra han var ca 6 mnd.

Skrevet

Vi har samsonite sin pop-up, og liker den veldig godt. Syns kanskje bunnen er litt tynn, men legger ei dyne nederst i tillegg. Veslejenta sover godt i den i allefall:)

Skrevet

Vi har Simo sin. Den følger det med madrass til bunnen, og er en del lettere enn de fleste andre modellene. Har krabbehull, men vet ikke om dette har noe for seg ennå siden poden bare er 7 mnd.

Simo sin seng er litt dyrere enn de andre sengene, men jeg kjøpte den på tilbud på Babyshop.

Den er noen ganger litt vanskelig å legge sammen, men alt i alt er jeg fornøyd!

Skrevet

Jeg Har 4 stykk reisesenger - både billige og litt dyre. Synes egentlig de er ganske like i kvalitet alle sammen. dete eneste store forskjellen er vekten på senga:) Den dyre er mye lettere.

Men vekten spiller mindre rolle hvis du ikke faktisk har tenkt å bære rundt på senga:) Hvir du frakter den i bil og kjører fra dør til dør, spiller vekten liten rolle!

Jeg liker ikke "krabbehullet" Ser ikke helt vitsen med de skal kunne vandre inn og ut! Når de er så store at det er noe posen at de står opp selv om natten (f.eks for å gå på do) så er de allikevel så store at de ikke trenger reiseseng:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...