<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Kl halv seks ble jeg lagt inn med relativt kraftige rier og i dag tidlig kl: 07.40 kom hun. Etter en aldeles nydelig og fin fødsel. Følte meg trygg og jobbet bra. Nå ligger vedunderet på 3230 gr og 49 lang i armene mine og sover. Hun er bare vakker. Da ble det jul med baby for oss. Takk for all støtte og sender masse føde støv til dere som venter. Det er så vert det. Fødsel historie kommer. :0) nå er jeg lykkelig!!
Lola2016 Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Gratulerer så mye!! Jeg startet akkurat som deg, med stikk og rier og har åpning, men så stoppet det opp i går og nå venter jeg igjen... Heldig du:))!!
Hellobaby Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Graulerer så mye!!! Nå får jeg helt tårer i øynene her - har venta på dere, go skulle bar einn her og sjekke om det hadde skjedd npe! Kos dere masse!!!! Stor klem :-) <3<3<3
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Åååå så gøy da ;o) Endelig ;o) Gratulerer så utrolig mye med lille jenta deres!!! Må dere kose der kjempe mye resten av adventstiden og ha en strålende jul ;o) Kos dere masse masse fremover også. Mange klemmer fra meg ;o)
nordlyset Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Gratulere så mye med den lille skjønne pia dåkkers. Deilig at du endelig blei ferdig.Så da hjalp det at vi sendte over fødestøv :0) Gleder meg tel å lese fødselshistorien etter hvert. Ja kjenner at æ sjøl e litt dårlig her om dagene.Så får nu se hve som skjer etter hvert. Kos dåkker masse i tia fram mot jul nu da. God klem
lykkeligmor til to<3 Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 ååååååååååååååh!!! så herlig:O) det absolutt beste i verden... kos dere massemasse med jul og fersk stormforelskelse i lille snuppa deres:D
NostraStoria Skrevet 12. desember 2009 #7 Skrevet 12. desember 2009 Så herlig! Gratulerer så mye! Kjempekos å feire jul med baby!
stasimor0603 Skrevet 12. desember 2009 #8 Skrevet 12. desember 2009 gratulerer så mye med lille:-) ønsker hele familien masse lykke:-)
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 12. desember 2009 Tusen takk. Har hatt en herlig dag. Hun er så fiin. Ligger i mine armer og titter på meg. Sover masse og mat var kjempe deilig. Gled dere. Det er den beste førelsen som finnes. :0)
lykkeligmor til to<3 Skrevet 12. desember 2009 #10 Skrevet 12. desember 2009 hehe, skikkelig misunnelig nå!! Husker følelsen fra min første snuppe ble født:O) og det er VIRKELIG den beste følelsen av alle, uten sammenligning!!! regner med du kan "døpe" deg om til "overlykkeligida" nå;D sukk.... gleeeeeeedeer meg til det blir min tur:O) kos dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå