silly08 Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Har en gutt på 2,5 år som jeg ønsker skal slutte med bleie. han tisser på toalette morgen og kveld. i går bestemte jeg meg for å bare ta av blei og la han gå uten hjemme. Ingen uhell i går og ingen til nå i dag. Hørtes det ut å være en grei måte og gjøre det på eller er det noe som har noen andre gode råd?
Verbena Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Helt super måte å begynne på. Bare husk på å spøre han ofte om han må på do. Og ikke bli frustrert om det plutselig etter mange bra dager kommer et lite tilbakefall med uhell. sånt skjer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå