Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Vurderer å sette frem litt julepynt nå. Noen andre som har begynt? Juletreet kommer selvfølgelig ikke før 23.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Bortsett fra litt adventspynt så har jeg ikke noe... Alt kommer den 23, men hver sine lyster
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Jeg kan nesten ikke vente med å pynte, så tenkte jeg skulle begynne smått på torsdag og ta frem litt hver dag. Kjøpt så masse fin julepynt så jeg kunne egentlig tenkt meg å ha det oppe hele desember, men mannen mente det kanskje ble litt mye
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Vi kjører på med full pakke første søndag i advent
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Jeg begynner alltid den helgen som er første søndag i advent. Og så kommer det litt og litt hele desember, med toppen den 23. Da kommer juletreet og juledukene:) Jeg liker ikke stresset med å skulle gjøre alt rett før, og så syns jeg det er mer kos å ha litt pynt hele desember. Litt som en adventskalener. Litt mer for hver dag:)
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 12. desember 2009 #7 Skrevet 12. desember 2009 her er all pynten oppe, med juletre, lys og dorullnisser og det hele Ungene elsker det jo og det er deilig med litt utenom-det-vanlige pynt og stemning i stuen.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #8 Skrevet 12. desember 2009 Her er alt inklusivt juletreene på plass.. De er selvf i plast og vi skal være borte hele julen så det er godt å ha litt jul hjemme først.. Barna elsker det!!!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #9 Skrevet 12. desember 2009 Her er nesten alt oppe, og det kom opp tidlig. Når jeg vasket vinduet og andre ting satte jeg opp. Så det er vel igrunn de stedene jeg ikkehar vasket skikkelig det ikke har kommet noe. Men syns det holder nå også, selv om gubben syns det var litt liten. Men utifra at ingenting har fått stå i fred så holder det. Ungene leker og styrer, og det er ikke noe som står i deres høyde de ikke får lov å leke med. Har nisseby som de kan få leke i, og der ser det ut som ett bombenedslag nå. Men ungene leker ikek med leker om dagen, kun julepynten. Syns det er koselig jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #10 Skrevet 12. desember 2009 Her er alt på plass. Juletre med tilbehør, juleduker, og annet julepynt. Eneste som mangler er pepperkakehuset... syns det er koselig!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #11 Skrevet 12. desember 2009 Jeg har satt frem alle nissene mine:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #12 Skrevet 12. desember 2009 Så godt å se! Jeg gleder meg som et lite barn;) Er ferdig med julevasken, så nå settes all pynten på plass untatt treet da. Juhuuuu!!!!! HI
solei Skrevet 12. desember 2009 #13 Skrevet 12. desember 2009 Signerer den. Men juledukene kommer rundt 20 des. Har lite nissepynt men mye til å henge opp som ungene har laget. Mye lys og lykter. Julehjetre med lys på stett og to julestjerner med lys!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #14 Skrevet 12. desember 2009 her kom all julepynt opp 1 advent. untatt juletre selvsagt som kommer inn 23 desember! jeg synes det er så koslig å ha julepyntet hus i desember. Etter jul har jeg lett for å gå lei av julepynten, siden julen egentlig er over og da er det noen ganger jeg rydder den bort igjen litt tidligere enn det som er regelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå