NurseShark Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Vannavgang kl 5.00 i natt.. Visste ikke om hodet var festet så måtte inn. Gjevne rier på ctg fra 06-07, dro hjem.. Sitter hjemme nå og kjenner riene øker i smerte og intensitet for hver gang.. 5 min mellom..jm sa at det var ok å sitte i eget badekar etter vannet var gått?? Når man har roer er det greit sa hun.. Noen som vet om d stemmer? Stoler ik helt påhenne for hun ville egentlig ikke at j skulle komme å sjekke om hodet var festet selv om vannet var gått og jeg ikke visste om d var det. D var de andre på avd som sa at det burde jeg absolutt..
vann123 Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Jeg har hørt at badekar kan stoppe ting opp - så jeg fikk ikke gå i vann før jeg hadde så og så mange cm åpning forrige gang, tror det var fire cm som med epidural som var litt magisk grense. Og med fire cm så er det på tide å være på sykehuset egentlig for derfra og ut kan det gå ganske fort... Varme omslag er veldig behagelig smertelindring, det kan du fikse selv hjemme, og sånn varmepute på magen under riene, eller i ryggen, jeg syntes den var best på magen. Lykke til da!
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Ååå så gøy da ;o) Gratulerer så mye med forestående fødsel ;o) Da jeg satt i badekarr så ble riene værre. Tenkte tanken på å føde i vann, men jeg fikk så intense rier at jeg orket ikke være oppi engang. Men Det virker ofte motsatt om en går i for tidlig. Men har du sterke og regelmessige rier så ville jeg ikke tro de ble borte om du gikk oppi.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 Masse masse lykke til... Da jeg fikk nr 3, da gikk det under 2 timer fra vannavgang til hun var ute :-)
_Løvemamma_ Skrevet 12. desember 2009 #7 Skrevet 12. desember 2009 Så spennende:) Lykke til! Jm på fødselsforbredende kurs så foreste også at de bruker å vente til ting er ordentlig i gang før de slipper fødende oppi badekar, og hun sa også at det var en STOR fordel å få mini klyx før man skulle i badekaret, ellers kunne det bli mye søl...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå