Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Det er 22 menn som har Krisander som første fornavn. Det er 19 menn som har Krisander som eneste fornavn. Du søkte på mannsnavnet: Chrisander Det er 84 menn som har Chrisander som første fornavn. Det er 73 menn som har Chrisander som eneste fornavn.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Du trenger ikke lese det om du ikke bryr det, langt mindre svare, heheh, du må ha det kjedelig;-) Ja, jeg kjeder meg litt akkurat nå, derfor tar jeg meg tid til slikt. Men uansett har det vært så mye snakk om de navnene nå og hvem som heter det og slikt. Dette var ment som en liten oppklaring. Skal jeg sjekke navnet ditt også?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Så fint! Nå vet vi at det hvertfall var 106 mødre som vi henger ut her.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 Hadde det vært bedre om det var Chris Anders da?? Hehe... Navnet er grusomt uansett
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #7 Skrevet 12. desember 2009 Man har kronisk forvirret dysleksi hvis man kaller barnet sitt Krisander.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå