kokosyklus Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Snuppa mi har gjort det meste på egenhånd, jeg har tilfeldigvis vært hjemmeværende i denne perioden, så nå er det som regel tørre bleier dagen lang. "Problemet" nå er at hun insisterer på å gå på do om natta også, så i natt var hun på do kl. 22 og 04 + insisterte kl 0530... Hun tisser hver gang og bleia i natt var helt tørr da vi sto opp. Hun sover heldigvis igjen med en gang, så peset er egentlig bare at jeg må opp:) Jeg kan ikke be henne tisse i bleia nå som vi er så godt i gang? Vil hun ikke bli forvirret? Hun er jo ikke stor nok til å forstå forskjellen på hvorfro hun kan gå på do på dagen og ikke natta Må kanskje bare justerer drikkingen hennes på ettermiddagen fremover kanskje? Noen tips?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 OM problemet er at du ikke orker å stå opp, så får du og en evnt. samboer gjøre det annen hver gang. Våkner du aldri selv av at du må tisse på natta?
kokosyklus Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2009 Jo, kjære deg, jeg er bare så sinnsykt trøtt i dag
Gjest Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Prøv å redusere drikkingen etter middag, og sørg for at hun kanskje tisser en gang eller to ekstra før hun legger seg. Og når du kjenner øyelokkene sige kan du forsøke å overbevise deg selv om at du tross alt har et luksusproblem ;-) Så flink jenta di er!
kokosyklus Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2009 Ja, det var det jeg tenkte i natt. Det er faktisk et luksusproblem, men man er så sinnsykt trøtt og vil helst bare knipe igjen når man hører det roper do do do fra soverommet ved siden av. Så sitter klumpen min på do med øynene igjen og håret til alle kanter...hun er så nydelig:) Stakar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå