Belladonna med to gutter Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Har tatt 2 kapsler hver dag, men har gått tomt. Ville dere kjøpt ny boks? har tatt det i 1-2 mnd ca.
_Løvemamma_ Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Jeg gikk nettopp tom, 4-5 dager før termin. Kjøpte ny boks, fordi det vistnok skal være bra for sammentrekkingen av livmoren å ta de i noen uker etter fødselen også. Nå de siste dagene (forhåpentligvis, om jeg ikke blir gående langt over termin) så tar jeg en del fler enn det som er anbefalt dose, i håp om at det skal gi ett siste lite 'kick' til muskelaturen:)
MissMe*med*lillegutt Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Når bør man begynne å ta slike kapsler? Er 30+3 nå, burde jeg begynne å ta de snart? Hvor kjøper man de? På helsekost, apotek?
_Løvemamma_ Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Man kan vist ta små mengder hele svangerskapet, så øke dosen de siste par månedene. Sies at det hjelper mot svangerskapskvalme også, men det hørte jeg ikke før jeg var ferdig med å være kvalm... De selges i helsekostbutikker iallefall, snakk med de som jobber der om det ikke står klart på pakken, de har ofte ganske god peiling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå