Gå til innhold

Wycliff Jean!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den mannen var STOR....."talen/rapen" han hadde var mega, og fikk meg blan annet til å innse at for mange afroamerikanere så var det en seier i seg selv bare det at den nye presidenten var svart...Det er mye rasisme ute og går der enda....

Sangenen han sang har jeg faktsik hørt før OG likt veldig godt, da jeg digger både FUgees og medlemmene der som soloartister.... Og de passet godt til anledningen.

Jeg synes han hadde et opplivendeshow og var best av det jeg så av konserten i gr..SÅ ikke del to jeg altså, bare så dere vet det :o)

Enn å få tusener av dresskledde gamle menn og gallakjolekledde kjerringer (nå var vel aldersforelingen nokså spredt da, men for å sette det på spissen)til å danse som han gjorde :o) DET var jo gøy, og den subtile måte han fikk hilst på kongefamilien på :o) He-he..... han skulle sunget FLERE sanger :o)

Måtte bare dele det..Blri så irritert når det eneste man ser i media er kritikk av dårlige artister.....Hallo, for alle de var det en ære og få komme, også skal de få høre at de EGENTLIG ikke er verdt det..Hmm, har vi hørt det før i år sammen med nobels fredspris???? Eneste artist osm fikk skryt var dama obama insisterte på å ha med so m JEG aldri har hørt om , og mange med meg..... Flink hun altså, men vi KAN ikke bare satse på å være nyskapende og revolusjonerende MED suksess alltid her i det lille landet vårt...og satse på leikaring og hardingfele, sissel kyrkjebø og ellers ukjente verdensartister som kanskje sier JA bare for å bli kjent og ikke for å ære saken... Det hadde nok gitt de utenlandsek gjestene et flaut inntrykk av landet vårt.....

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...