tre_prinsesser Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Vi har lyst til å dra på 3D ul for å se nærmere på tulla, men det er så mange forskjellige steder som tilbyr dette så det er vanskelig å velge. Hva er deres erfaringer? Hvor er de flinke og tar seg god tid? Priser?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Vi var på Ultralydklinikken på Lysaker. Der får man en halvtime for 900 kr. Det synes jeg var akkurat passe tid og pris. Fikk en cd med hjem med bilder og noen videoklipp. Synes han mannen som jobber der var veldig hyggelig og flink
tre_prinsesser Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2009 Takk for svar. Det var rimelig i forhold til de jeg har snakket med i sentrum. Andre erfaringer?
Martemor<3 Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Ikke dra til oslo city legesenter.. har en skikkelig sårlig opplevelse derfra.. Legen var utenlandsk, så forsto ikke hva han sa, han var grinete, og han dunket masse og hard tpå magen min for at lille prinsen skulle flytte hånda si vekk fra ansiktet. Var skikkelig ubehagelig! Itillegg påstod han at jeg kom til å få en 5 kg unge! Noe som i senere tid har blitt totalt avkreftet fra jordmor og vektestimering på sykehuset.
tre_prinsesser Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2009 Uff, nei da vil jeg ikke dit! Det hørtes ut som en ubehagelig opplevelse. Tenk at det går an! Også en sånn ting som foreldre gleder seg til og er spente på så skal legen ødelegge det. Takk for advarselen og lykke til i januar
*månestråle* Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 hmmm, jeg var på 3d ul på oslo city i uke 11-12, og var superfornøyd. Kjempedyktig lege, som målte og kontrollerte alt mulig kjempenøye. Og et utrolig bra ultralydapparat, kjempetydelige bilder og film. Ble kjempeberoliget etter å ha vært der. Tydeligvis litt varierende der da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå