Gå til innhold

Dere som har migrene som kommer skjelden;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere får anfall, er det bare ett anfall så går der lang tid til neste gang? Eller kommer det flere over flere dager?

Tenker på dere som har migrene et par ganger i året.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg får bare ett anfall som regel men det kan godt vare i ett par dager... men nå har jeg ikke hatt mirgren på sikkert 1 1/2 år, deilig:)

Skrevet

Takk for svar!

Hadde anfall i går, halvannet år siden sist gang.

Har vondt og er ør i dag, me ikke som i går. Så jeg lurte på om jeg var ute av faresonen for denne gang. :-S

Skrevet

Har alltid i 2 dager, så går det lang tid til neste gang. Mye oftere før, men etter at jeg sluttet med p-piller ble det sjeldent.

Skrevet

Jeg fikk migrene første gang da jeg var 13 år, var omtrent da jeg fikk mensen første gang. Var utrolig plaget av det, hadde kraftige anfall hver måned, og kunne se på kalenderen når neste skulle komme. Jeg ble utredet for blant annet epilepsi og svulst på hjernen, men fikk positiv test på migrene og borreliose (flåttinfeksjon). Dette varte i et års tid, før det forsvant helt og jeg var migrenefri i mange år før jeg plutselig i 22-årsalderen fikk et nytt anfall. Så gikk det et år eller to før jeg fikk et par til med korte mellomrom. Da var jeg blitt mamma til en liten syk gutt, og det var mye stress, bekymring og lite søvn. Nå er det snart to år siden, og jeg krysser fingrene for at det holder seg borte. Er grusomt vondt, og jeg får både synsforstyrrelser (aura), talevansker og lammelser når anfallene kommer. Varer ca et døgn, dagen etterpå føles som en skikkelig hang-over, men så er jeg helt fin igjen. Krysser fingrene for at det er lenge til ditt neste anfall også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...