Gå til innhold

sitter oppe i natt og drikker melk!!


mamma2010♂

Anbefalte innlegg

Halsbrann!!!.....andre som sliter med dette?? Helt grusomt..å melk er ikke så veldig godt uten brødskive til. Får ikke sove..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uffda, joda, har hatt noen sterke fornemmelser av noe ubehageligheter nedi halsen jeg og, men ikke noe ikke melk kan kurere. Jeg synes heldigvis melk er godt uansett da! :)

Ellers har jeg hørt at gaviscon er et middel som gravide trygt kan bruke. Fåes på apotek... Smaker visstnok ikke så veldig godt, men om det kan gi deg nattesøvnen tilbake er det kanskje verdt det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes gaviscon er helt grusomt, det skummer liksom i munnen. men link derimot er det bare å ha liggende på nattbordet.. smaker som peppermynte papir eller noe.. funker med en gang og kan brukes ved graviditet..

og man kan ta flere om man trenger det:)

apotekene har dem

LINK anbefales på det varmeste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love hearts er jo desverre ikke så sunt;)

 

Veldig fan av gaviscon tyggetabletter, men ser at du ikke liker det....

det finnes jo i mixtur da, men det er litt upraktisk. liker å ha tilgjengelig i veska.

 

fant en link til mange tips fra brukere her inne

http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/kjerringraad/lure_tips_som_hjelper_mot_halsbrann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både Gaviscon, Link og andre nødløsninger skal prøves her i gården i alle fall. Visste ikke engang hva halsbrann var inntil for to dager siden etter et julebord med røkt pinnekjøtt. Oh my god - ble ikke noe søvn på meg den natten for å si det sånn. Forferdelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gaviscon har redda meg i mangen svangerskap. hjelper også og ligge på venstre side (har noe med magesekkens form å gjere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...