Pappas fultreffer :) Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Jenta mi på 5 mnd er borte for natten, jeg tenkte det gikk fint, jeg kunne jo bare pumpe meg for å opprettholde produksjonen. Men så lett er det visst ikke. Jeg får det rett og slett ikke til. Jeg har Avent sin manuelle brystpumpe, jeg har prøvd flere ganger nå ikvell, men det går ikke. Jeg har pumpet meg før, og det har gått helt fint. Tenkte at jeg får heller prøve ijenn imorgen tidlig, en kvell og natt kan vel ikke stoppe hele produksjonen? Men det største problemet er jo at jeg og min mann skal til Bergen neste helg, også da uten gullet. Men om jeg ikke klarer å pumpe meg så gåt vel hele amminga til H.... da den helga. Noen som har noe erfaring å dele med meg, noen tips til hvordan få dette til?
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Melkeproduksjonen stopper nok ikke opp fordi du ikke pumper deg i kveld og i natt. Har du prøvd å håndmelke deg litt sånn at melken renner også fortsette med brystpumpen. Kan også hjelpe hvis du masserer/gnir lett over brystet mens du pumper, det gjør det på meg i hvertfall.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 tror nok ikke melken blir borte, men du kan jo få ganske melkespreng om du ikke får tømt deg, prøv å masere samtidig som du pumper, stryk hånden fra toppen og nedover mot pumpen, bare øve seg så går det nok lettere etter hver lykke til
svirrehodet Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 jeg fikk nesespray av legen for å sette igang utdrivningsrefleksen ved pumping. da gikk ALT mye lettere! han ammet fint, men når jeg pumpet var det bom stopp..
Pappas fultreffer :) Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2009 Jeg fikk det til, det hjalp å massere brystvorter å sånn litt. Så det ordnet seg Takk for svar
lille sprelle Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 hadde løpt ut så fort som mulig for å skaffe meg en elektrisk pumpe for senere bruk. produksjonen stopper ikke opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå