snikksnakk Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Bor sentralt i Oslo og vil trille mest på fortau og gangstier. Synes simo er så veldig fin og stødig og fantatisk fjæring, men kanskje jeg undervurderer hvor tung den er å gå rundt med - særlig når bernet blir større. Skal ikke ha den med i bil og vi bor i første etasje så trenger ikke løfte den opp trapper. Noen innspill her? Kommer jeg til å angre på byttet? Mountain buggy er jo super god vogn å trille men bagen er så liten og sportsdelen er ikke vendbar. Synes det er kjipt å måtte ha babyen fra meg allerede ved 6 måneder...... Har termin i januar.
Lykke X 4 Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Solgte min Mountain buggy av samme grunn som du påpeker og kjøpte istedet Brio happy duo med luftdekk. Like god å trille som MB bare med 4 faste hjul. Lunere bag og barnet kan sitte vendt mot en. Jeg angrer ikke. Synes ikke vogner a la MB er noen god vogn for de aller minste på grunn av lite lun bag og fordi de må sitte vedt fra en. Emmaljunga city cross virker også som et veldig godt alternativ. Tror ikke jeg ville byttet den i Simo kombi, for den er jo ganske tung. Ville heller valgt happy eller citycross
Lykke X 4 Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 PS. Happy har AKKURAT like god fjæring som Simo (teleskopunderstellet til happy).
snikksnakk Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2009 Takk for svar! Vet du hvor mye veier Brio Happy ifht Simo kombi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå