Gå til innhold

Er det teit å gi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..en hjemmestrikket lue til en venninne som ønsket seg lue i julegave? Jeg har strikket den selv, og lagt flid i hver maske, og selv om jeg ikke er så flink, så ble resultatet overraskende bra.. Jeg har valgt farge ut fra yndlingsjakken hennes, og endret på den så den skal passe henne bedre..

Men nå ble jeg litt i tvil om det kanskje er litt teit å gi bort sånne hjemmestrikkede ting?

Ville du ha blitt glad for noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempe glad! Er en kløne på strikking så jeg elsker å få hjemmestrikkede ting i gave:)

Skrevet

Jupp:)

Skrevet

Det er en super gave!

Synes det er flott med hjemmelagde gaver

Skrevet

Svarte på det siste spørsmålet:)

Skrevet

Hallo? Det er jo tusen ganger bedre enn en kjøpt gave! Denne har du jo lagt masse tid, arbeid og omtanke i! Jeg hadde blitt superglad. Selvsagt kan hun jo ikke bytte den om hun ikke liker den, men om det er ei du kjenner sånn tålelig godt og vet åssen stil hun har så går jo det superfint!

Skrevet

Jeg hadde blitt utrolig glad:)

Skrevet

Å, så godt å høre!

Jeg kjenner jo henne, og tror hun vil bli glad! Men har vel litt prestasjonsangst, siden jeg nettopp har fått til dette med strikking og mønster.. :)

HI

Skrevet

Hadde blitt driiitglad om en venninne som egentlig ikke er så flink å strikke hadde brukt så mye tid på å strikke lue til meg til jul!!

Ikke teit i det hele tatt!! Om hun ikke blir glad fortener hun ikke å være venninnen din! Eller å få gave i det hele tatt!

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad. Skal vi være venner HI? He he. ;)

Skrevet

Jeg hadde også blitt kjempe glade for hjemmestrikka ting :)

Høres ut som en kjempe fint gave, HI

Skrevet

Jeg hadde blitt både glad og rørt hvis noen hadde strikket en lue til meg!

Dette tror jeg venninnen din kommer til å sette veldig stor pris på:)

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad for hjemmestrikket gave.

Er faktisk veldig rørende å få strikketøy, når man vet hva noen har invistert av tid og flid i akkurat den gaven :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...