Gå til innhold

Jeg skjønner ingen ting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

2. november var den første dagen i forrige mens. Etter mens hadde jeg og sambo sex uten beskyttelse, og jeg tok angrepilla dagen etter. Jeg husker ikke dato på dette, og det irriterer meg så sinnsykt! Nesten en uke etter angrepilla fikk jeg den blødningen man får av angrepilla tydeligvis.

Jeg fødte for snart 5 måneder siden, men ammer ikke.

Nå er det 11. desember og jeg venter fortsatt på mensen. Jeg har vondt i puppene. Og i natt greide jeg å klemme ut litt råmelk fra puppen. Har ikke greid å klemme ut en ting før etter ammeslutt.

Jeg har hatt mensensmerter i 3 uker og er kvalm. Tok en graviditetstest i dag, men den var negativ.

Hva skjer? Er mensen så mye forsinket på grunn av angrepillen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.. angrepillen kan fort ødelegge litt syklusen, så du trenger sikkert ikke å bekymre deg over graviditet:)

Skrevet

Takk for svar :) Hvor mye lenger uten mens kan jeg gå før jeg burde bekymre meg da? Hvor lenge burde jeg vente med å ta en ny test?

Skrevet

Har lest at om mens er 5 dager forsinket etter angrepille burde du ta graviditetstest, for det er visst ikke normalt å være over en uke forsinket. Kan være du testet for tidlig?

Skrevet

Jeg blødde ca en uke etter angrepillen, så ventet jeg over en mnd før mensen kom tilbake.

Legen fortalte at dette var normalt, da kroppen akkurat hadde gått igjennom en graviditet, fødsel, to menstruasjoner og så en angrepille. Ble visst litt mye hormoner, så kroppen vet ikke helt hvor i syklusen man er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...