Gå til innhold

Hva skal dere gi i julegave til barna og mannen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste får sparkesykkel og en del til ridderene sine (han sparer på Schleich), og lillemor får en tingeling-kjole. og noe accessories..

Skrevet

(de har fått veldig mye i høst av både leker, klær, utstyr, bøker osv.. så det er liksom ingenting de trenger, så det ble noe de bare hadde lyst på.. dvs.. sparkesykkelen er en del av behandlingsopplegget til eldste da, men ellers..).

Skrevet

vesla får seng, men den får hun neste uke da.. så får hun en mikkemus klubbhus togbane på julaften:) sambo får nok ett gullkjede siden det han har til smykke sitt bare er gullbelagt å ryker stadig vekk så nå er jeg lei :P hehe

Skrevet

har ikke peiling, så håper jeg får noen tips her

Skrevet

Guttene får miniPC, gubben får telemarksko og lillemor på 3 mnd får vel noen babyleker .....

Skrevet

Største får: dukkehus med innredning til 2 rom og familie, noen dvder, litt leker og klær.

Minsten: får stokke tripp trapp stol, bølen og brettet som hører til, litt klær og noen leker

Hva mannen får tørr jeg ikke skrive siden han sitter rett ved siden av meg=P

Skrevet

Mannen får pondus-bok og konsertbilletter

Aner ikke hva pode skal få. Lekekjøkken kanskje, han elsker å lage mat ;-P

Skrevet

Mannen får PS3 og guttungen får ski og fotballdrakt.

Skrevet

Guttungen på 3 år får ski med utstyr. Og 3 lastebiler fra cars serien fra pusekattene.. =)

Mannen vet jeg ikke enda.. fant ut at vi ikke skulle bruke mer enn 500 på hverandre, siden vi skal begynne å spare litt. Mulig det blir noe klær eller gavekort på spa.

Fra guttungen har jeg kjøpt sesongens manchester united skjorter til oss. Siden vi reiser til england på kamp i april. Det er 30 årsgave til mannen =)

Skrevet

Guttungen på 3 år får ski med utstyr. Og 3 lastebiler fra cars serien fra pusekattene.. =)

Mannen vet jeg ikke enda.. fant ut at vi ikke skulle bruke mer enn 500 på hverandre, siden vi skal begynne å spare litt. Mulig det blir noe klær eller gavekort på spa.

Fra guttungen har jeg kjøpt sesongens manchester united skjorter til oss. Siden vi reiser til england på kamp i april. Det er 30 årsgave til mannen =)

Skrevet

Mannen og mannen. Kjæresten får snowboard. Bf får ikke snowboard, men nye twintip-ski. Så kan de to bare stikke på fjelltur, mens jeg og den lille er hjemme og pusler siden hun får puslespill.

Skrevet

Sønnen får utstyr til traktorene sine, klær, ei bok. Og i nissesekken blir det deler til tretogbanen.

Dattera får ei bukse, en body og en babyleke. (under 2 mnd på juleaften).

Mannen får Pondusbok fra barna, genser og skjorte fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...