Gå til innhold

Hvorfor gjør de slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kjempe forelska i en nydelig mann som er far til mitt ufødte barn. Her for noen uker siden hadde jeg og mine barndomsvenninner en liten jentekveld der vi samlet oss spiste middag og bare koset oss.. Vi har alltid hatt veldi god kontakt til at vi har vokst opp sammen og gått på ulike skoler og bor for øyeblikket på ulike steder. Da vi satt og spiste satt hun som jeg har hatt nærest den siste tiden å gliste litt så sa hun ¨ hvet du hva, **** har holdt på med (han jeg er forelska i) før, og var i seng med han en periode.¨ Så lo hun! Merket at jeg fikk nesten klumt i halsen, det er jo selfølgelig at han har en fortid, men jeg har da vel ingen interesse av å vite det!? Da hadde jeg vel spørrt han!

Det samme gjorde de med xen min også, hun ene hadde gått i klassen med en som han hadde holdt på med lenge før han møtte meg. Og på en eller annen måte hadde de da funnet ut at hun ene der hadde styrt med xen (daværende typen) min. Dette var da hysterisk morro å fortelle meg tydligvis.

Merker at jeg blir lei meg når de gjør det, ser ikke hvordan dette kan være godt ment fra noen venninner å gni inn hvem de jeg er forelska i og holder på med har ligget med før?? Hvorfor tror dere de gjør dette?? Bør jeg si til dem at jeg finner dette veldi ubehagelig, og hvordan si det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da noen merkelige venninner!

Du burde selvfølgelig fortelle de at dette er ikke akkuat noe du ønsker å høre om. Bare si det rett ut, eller spør de hvorfor de føler at de er nødt til å fortelle deg slike ting. Manglende sosial intelligens i høy grad!

Skrevet

De gjør nok slik fordi du ikke skal føle deg bedre enn det du i virkeligheten er. Men da er de samtidig ingen gode venninner. Det gjør deg jo opprørt å høre slikt midt under en middag som skal være koselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...