erteposen + 4 Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Fungerer greit det. Tonic, is og lime er min favoritt:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 nei! men nå mener jeg ar cola zero er ukultur på høyt nivå de to sammen kan jo umulig smake godt
Monajenten Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2009 Poenget er at jeg har VELDIG lyst på noe å drikke:-p Jeg har bare baileys (som jeg HATER) og gin + cola zero og urge:-O
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 send den baileysen over hit! det er jo bare å prøve?
Monajenten Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2009 Det er jo i grunnen det:-P
frk Nilsen Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 NEI! Har du isbiter og lime? Da ville jeg har hatt det i ginen i stede for cola zero.
Monajenten Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2009 Dessverre....og det var jævlig dårlig:-O Sprit er ikke min greie altså, så kom gjerne med noen øl!
Monajenten Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2009 Jeg liker ikke vin heller *griiiiin* men takk som byr! Fy jeg er håpløs! Liker stort sett bare øl jeg, men klarer å få ned strawberry daquiri (vel, jeg elsker akkurat det:-P) og andre friske drinker. Spyr av rødvinslukten og kan til nøds tvinge i meg hvitvin, men sist jeg prøvde endte jeg opp med å bli akutt dårlig og spy:-/
frk Nilsen Skrevet 11. desember 2009 #11 Skrevet 11. desember 2009 Skal du bli dårlig og spy, vil jeg ikke by deg vin lengre :-P Har desverre ikke noe øl å by på....
* 5 om dagen * Skrevet 11. desember 2009 #12 Skrevet 11. desember 2009 øl smaker ikke så godt i dag, så vet du det :-/ jeg prøver...hehe men hadde du ikke bodd så langt unna kunne du fått masse øl av meg, vi har et helt kjøleskap fullt( et ekstra i kjelleren asså) men vi har ungefri hele helgen så skal se om vi får kverka noen flere i morra :-)) så husk å ha noen øl stående,om du plutselig får lyst på mona:-)) men bare prøv å bland du,du finner veldig fort ut at det kanskje ikke kan blandes...
Monajenten Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #13 Skrevet 11. desember 2009 Det kunne ikke blandes:-P Jeg skal definitivt kjøpe øl imorgen, hehe;) Frk.Nilsen! Jeg tar med meg øl jeg, og lover å ikke spy:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå