Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Dere som er alenemødre. Tenker dere på at dere har lyst på flere barn? Har en liten en, og lyst på to til, men redd jeg aldri finner en mann.. Flere?
alenemed1. ♥ Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Jeg har helt klart lyst på flere barn , men nå er tulla mi bare 4 mnd så har ikke no hastverk for og si det sånn. Drømme mannen dukker nok opp når man minst venter det men klart det er jo ikke så lett å treffe noen når man har små barn da ( er ikke så mye ute å flyr om dagen, eller kvelden for den saks skyld ) tror ikke man bør tenke så mye på det heller jeg da, tror det ligger noe i det at om du ønsker noe for sterkt så gir du det motstand men med en gang du ikke tenker over det så skjer det.
Verbena Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Jeg har funnet drømmemannen!! Så det er faktisk fult mulig, man må bare ta det som det kommer å ikke stresse når man finner en man liker. En desperat dame er vel ganske lite attraktivt for de fleste mann vil jeg tro. Så bare slapp av, det skjer når det skjer. Jeg er så heldig at jeg har funnet han, på det værst tenkelige tidspunktet... Midt oppi kaoset etter at jeg og bf bestemte oss for at nok var no og flyttet fra hverandre.Alle følelser hadde vært borte i flere år, men det var jo tøft uansett og mye som skulle ordnes. Bf ble i tillegg innlagt på psykiatrisk og jeg hadde ungene helt alene og jeg var totalt utslitt fra før av siden jeg hadde tatt 99% av alt som hadde med unger og hjem å gjøre i alle år. Og bare for å gjøre det litt mer komplisert så falt jeg totalt for en jeg jobbet sammen med.Vi var mye frem å tilbake, bestemte oss på et tidspunkt for å bare la vær siden alt var så komplisert. Men vi klarte heldigvis ikke å holde oss borte fra hverandre. Nå har vi vært sikkelige kjærester i 14mnd, bodd sammen i 5mnd og vi har det fantastisk. Og ikke minst guttene mine forguder han! Kunne ikke funnet en bedre mann. Så bare vent å se, plutselig er han der! ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Takk for svar! Kjekt å høre at det er håp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå