Gjest Sekretøsa Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Pusen min er borte Har ikke vært hjemme siden mandag, og det er IKKE likt han i det hele tatt... Har han med oss overalt når vi er på ferie, og han er alltid der vi er, uansett! Ikke går han på veien heller.. kan reven ha tatt han??
Gjest Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Kanskje han er på rek? Du får ringe litt rundt og høre om noen har sett ham, henge opp lapper og spre det i nabolaget at dere mangler en katt. Håper han kommer til rette og at ingen har begynt å mate han
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Nei, er de det på denne tida da? Han er jo livredd for å være ute lenge av gangen når det er snø... Han går ikke vekk fra gata, og om han gjør det er det opp i skogen... alle i gata her har styr på hverandres katter, så ingen mater andres... huff, dårlig magefølelse Vil ikke miste kosepus!
Gjest Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 For å være helr ærlig så vet jeg ikke. Min katt er som din, virker det som, og holder seg mest rundt huset. Lengste han har vært borte på vinteren er 4/5 timer. Men de finner nå på så mye rart disse kattene så jeg ville ikke blitt forundret om han dro på rek en gang. Er ikke noe artig å miste katten sin. Man blir så glad i dem og det verste er å ikke vite. Krysser fingrene for dere xxx
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 Får bare håpe han har tatt seg en tur.. man leser jo om katter som er borte i månedsvis, for så å komme til rette... men vi skal flytte om 1 1/2 mnd, så han har å komme hjem til da! Takk skal du ha :.o)
77modell Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 Katta vår var borte 1mnd! Skikkelig innekatt, sov alltid inne på natta osv. Vi var helt sikre på at hun var død, men plutselig 4 uker etter dukket hun plutselig hjem!! Tynn å pjuskete! Vi aner ikke hvor ho har vært, kravlet i en bil, blitt innelåst en plass eller bare rotet seg bort... Så ikke avskriv katta enda....
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 Så flott at deres kom hjem igjen!! Det gir meg et håp ;o) Nei, jeg skal aldri avskrive kosepusen til mor!! )
Gjest Morn du Skrevet 11. desember 2009 #8 Skrevet 11. desember 2009 Nei, å avskrive kosepusen må du vente leeeenge med. Ene katta vår, kastrert hannkatt, var borte i 4,5 uker uten at noen så snurten til han. Det lengste han hadde vært borte før, var ca. 12 timer. Plutselig bare kom han ruslende, tynn og sulten, men manglet ikke væske da:) Snakket med en hos dyrlegen som sa at "herreløse" katter kan jage katter bort fra eiendommen de tilhører, selv om den "herreløse" ikke slår seg til der. Men selvfølgelig kan det være andre forklaringer på hvorfor de er ute og vandrer og... Håper pusen din kommer hjem snart da:)
Gjest Skrevet 11. desember 2009 #9 Skrevet 11. desember 2009 Håper den dukker opp snart. De kan lett bli stengt inne i garasjer o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå