lykken på jord Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Trenger noen tips og råd her...
erteposen + 4 Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 De har malt, klippet, limt og laget en morsom historie der han er helten i et hefte. Søtt:) Jeg gir han en diktbok med mine kommentarer i margen og en sigar.
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 En snill kjæreste som lover å ta godt vare på han i det nye året! Kjøpt oss nytt hus vi overtar på nyåret, så her blir det nada gaver! ;o)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 av vesla får han en morgenkåpe med navn på og av meg vet jeg ikke enda.. tenker kansje å kjøpe en gull lenke til det ene smykke hans, for han ahr bare slik gullbelagt kjede å det har han røke sikkert 50 ganger nå på bare noe år.. så da får han få seg ett skikkelig gullkjede vist ikke vet jeg ikke noe annet..
hjertelykke Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 Ååååå så fine gaver "erteposen fikk twins"!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå