Gå til innhold

Kva står på menyen din den 24 des???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Me har ribbe med heimlaga surkål,pinnekjøtt med kålstappe og karamellpudding til dessert. Gledar meg:))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pinnekjøtt og nøttestek til middag, riskrem og kake til dessert!

Skrevet

Vi får servert nede hos mamma;

Ribbe med alt av tilbehør, pinnekjøtt med alt av tilbehør, og julepølse eller kjøttpølse for dem som vil ha. Tror hun hadde medisterkaker også i fjord, men det er jo grenser på hvor mye man klarer å stappe i seg.

Skrevet

Frukost: Godt brød med godt pålegg, eggerøre osv.

Lunsj: Risengrynsgraut

Middag: Ovnsbakt laks, kokte poteter, brokkoli, hollandaise og agurksalat. Riskrem m/hakka mandlar og raud saus til dessert :o)

Og så blir det nok diverse frukt og søtsaker utover kvelden.

Skrevet

Vi har hentet inn fra Norge og skal vi skal ha knall frokost md masse godt, risengroet til lunsj og pinnekjoett til middag :)

Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg !!!

Skrevet

Frokost spiser vi litt etterhvert som vi står opp. Så dekker vi et godt lunsjbord. Til middag blir der ribbe, julepølse, medisterkaker, surkål, rødkål, ertestuing og poteter. Til dessert skal vi ha iskake.

Skrevet

Pinnekjøtt :D

Men dere som har flere retter til middag, f.eks. både ribbe og pinnekjøtt, hvor mange er dere rundt bordet?? Det må jo bli utrulig mye mat?

Skrevet

Til middag skal vi ha kalkun, poteter, saus og andre ting. Skal være hos far.

Men middagen er ikke før kl.17 og jeg skal vel ha noe før den tid. Har faktisk ikke tenkt på det før nå. Kanskje jeg lager eller kjøper risgrøt. Skal være alene hele formiddagen så det blir nok ikke noe komplisert i alle fall.

Skrevet

Skinkestek, medisterkaker, julepølse og sossisser med poteter, grønnsaker og brun saus til. Riskrem til dessert

Skrevet

Deilig og lat frokost foran tv'n :)

Risengrynsgrøt med mandel til lønsj.

Lutefisk med alt tilbehør til middag.

Kaker og godis resten av kvelden (evt. noe annet mer mettende:)

Skrevet

Hjemmebakte rundstykker, kakao, eggerøre og mye godt pålegg til frokost.

Lunsj: Risengrynsgrøt

Middag: Fåreribbe, svineribbe og svinemør m/alt tilbehør (vi blir 4 voksne og 2 barn).

Dessert: Riskrem

Kaker og godis utover kvelden :))

Skrevet

Tynnribbe, stek og koteletter. (Mulig vi dropper kotelettene)

Jeg pleier å ha alle slags grønnsaker. Og må selvsagt også ha rosenkål. Det er et must.

Is til dessert.

Drikker alkoholfri musserende druevin til middagen.

Skrevet

Frokost.. Ikke noe veldig spesielt med den. Så grøt til lunsj. Så lager vi riskrem av den grøten til kvelden.

Til middag har vi pinnekjøtt, sosisser, kålrabi stappe, brun saus og/eller sky og poteter. Vi lager kjøttkaker som vi varmer i den brune sausen til barna. Jeg må ha brun saus til pinnekjøtt. Senere om kvelden når gavene er åpnet så blir det kaffe, brus og julekaker og frukt.

Skrevet

frokost: sylt og lefs med tomtenøl

lunsj. Mjølkesuppe

middag: pinnekjøtt, er mest vant med lutfisk og lefs....men,men.... :)

Dessert: Multekrem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...