Gå til innhold

Synes dere Robbie Williams er heit??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei men jeg fikk litt respekt for ham etter å ha sett den julesangen han synger med Ant & Dec. Jeg trodde han var blottet for humor.

Skrevet

Blir klam og rar når jeg ser på han. Han og Hugh Grant kunne fått meg når som helst. Ellers er jeg ganske restriktiv:)

Skrevet

Neeei, han Hju mangler salt.

Skrevet

Nei

Skrevet

Hihi, jeg også, han er hjertelig velkommen hjem til meg for å si det sånn....

Hi

Skrevet

Ja han er heit! tzzzzzzzz.....

Enig med hun andre her også at Hugh Grant kunne også lett lurt meg til mye rart :)

Skrevet

ÅH nei!!!! Han er desverre opptatt:-(

Skrevet

nei. han er fæl!

Skrevet

Han er ikke så dum nei :)

Skrevet

For oss som liker både Robbie W og Hugh G så kommer begge to på God Kveld Norge i morra!

Skrevet

Hjelper ikke, for jeg tåler ikke Dorte Skappel! Syns dessuten hele programkonseptet er så i overkant patetisk at jeg får meg ikke til å se det.

Skrevet

signerer LinnR83*prøver igjen* på denne gitt :) YUMMI :) og for en energi han har på scenen... kommer aldri til og glemme den konserten vi var på i Wien med ham, helt uvirkelig :)

Skrevet

Hehe, da har du ikke fått med deg så mye Robbie oppigjennom... Robbie kunne lurt meg ja....Melder meg frivillig til å bli lurt!

Skrevet

jA!! *sikle,sikle* Hadde ikke sakt nei takk med en runde me han nei...Har vert på 3 konserter med han å kost meg like mye kver gang :)

Skrevet

Jepp!! Og jeg snakket med han på telefon den gangen han var i Take That! Jeg var 15 år og helfrelst.Men de kom desverre aldri til Norge og hadde konsert, selv om de sa de skulle...sukk.

Skrevet

Huff, nei!! Finner ingenting tiltrekkende ved den mannen..!

Dere kan få ha han i fred, haha:)

Skrevet

Nope ikke min smak,overhodet ikke snæxy.

Skulle likt å hatt pengeboka hannes dog..

Skrevet

jaaah!! han er sykt deilig! Kunne vært truendes til å ta et lite sidesprang om han kom og banket på døra her...! En bekjent av meg er forresten prikk lik han :D

Skrevet

Sjelden har jeg sett slik en utsråling!!

Hadde ikke sparket han ut av senga, nei ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...