Gå til innhold

Hva ER det med folk som stemmer Chand til finalen????? Herregud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ravi sa det han: han blir en dårlig Åge kopi!

Skrevet

Sikkert det samme som mennesker som ser på programmer som Chand er med i.

Skrevet

arg, hva pokker gjør han i finalen:@

Skrevet

Helt utrolig, men han har jo en hel landsdel med seg...

Chand burde virkelig ha røket ut forrige gang, og at han skal være i finalen fremfor Mari er jo sykt. Hvis han vinner over Shackles, går jeg og legger meg!

Skrevet

mari er kjip og burde ha ryket ut for lenge siden! lisa og Gabrielle er kule :)

Skrevet

Chand vinner dette....han er folkelig og musikken hans er fengende.

Og, JA jeg er trønder

Skrevet

Fatter det ikke,vi har ikke bruk for 2 åge alexandersen og han synger jo BARE den samme sjangeren..

Ser ikke noe x-faktor hos han,nei......så jeg holder en knapp på shackles:)De er litt annerledes og har noe å komme med i fremtiden tror jeg!!

Skrevet

Chand sucks .....

Skrevet

Trøndelag er stort. Jeg nekter for at jeg ville likt trønderrock dersom jeg var trønder. Og jeg ville deffinitivt ikke stemt på Chand selv om jeg er trønder.

Skrevet

Hva er annerledes med Shackles? Hvor mange jentegrupper er det ikke ute i verden? Ikke synger de unikt heller, og ikke gjør de noe nytt.

Skrevet

Spiller ingen rolle egentlig hvem som vinner for meg, kommer aldri til å kjøpe skiva til noen av dem uansett. Finnes svært få norske artister jeg synes er verdt å kjøpe noe av eller lytte til mer enn to ganger, og samtlige har gått den lange veien til berømmelsen.

Skrevet

De varierer ivertfall en smule. I tillegg tror jeg de klarer å synge både norske og engelske tekster.

Skrevet

Enig, de tilfører overhode ikke musikkverden noe nytt, hjelper fint lite med korte skjørt og fancy sceneshow for mitt vedkommende i hvertfall. Jeg synes de synger surt innimellom, og det er kjedelig, intet nytt.

Skrevet

Synes det er flott jeg at folk liker han,han er jo kjempesjarmerende!

Alle har forskjellig smak vet du :=)

Skrevet

Chand er vel en utdøende rase, noe de jentene ikke akkurat er. Hvor mange av dem finner du ikke på dusinet.

Nå liker jeg ikke det lille jeg har sett av Chand heller, og kommer garantert ikke til å kjøpe noen skiver, men jeg synes han skiller seg mer ut, og gjør noe ikke alle andre gjør.

Skrevet

Jeg trodde de var på utkikk etter noen med "X-faktor" - ikke en karaokeoppvisning.

Skrevet

Jeg er trønder, og jeg skjemmes av det nå for å være helt ærlig! Fatter ikke at han gikk videre....men men! Han kan aldri bli noe stort utenfor trøndelags grenser, og han kommer ikke til å bli stor der heller før Åge og co har gått i grava, og det bør jo bli en stund til....!

Ang korte skjørt og sceneshow, så er det jo nettopp det som fenger folk da! i tillegg kan de faktisk å synge i motsettning til mange andre artister rundt om i verden. Shakles har et mye større potensiale både i norge og utenfor norges grenser. Unike er de ikke, men de har mer x-factor enn hva Chand noen gang kommer til å ha....

Skrevet

Smaken er som baken da.. Jeg har ikke fulgt med, men regner med de som er i en eventuell finale fortjener det. Om det så er india-åge-rockern eller søte jenter fra østlandet.. (som sagt vet ikke helt hvem som er hvem og hvem som er med lenger).

Ikke alle liker Kurt Nilsen, ikke alle liker Aha, men de gjør det jo knasende bra alikevel..

Nesten umulig å svare på slikt synes jeg. De som liker Chand, liker Chand og de som liker de andre, liker de andre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...