Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 vel var jeg dårlig i begynnelsen av sv.skapet. Faktisk med en gang befruktningen skjedde, men nå begynner jeg å kaste opp for første gang når jeg er 12+4? hadde regnet med å være ferdig med denne dritten så jeg kunne feire en normal jul:( uff, og jeg som skal ut og kjøpe julegaver imorgen..!
memather Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Er det samme type kvalme? Jeg har nemlig hatt magevirus denne uka, er noe som går nå...
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2009 Er ikke sikker.. føltes som samme kvalme, men bare litt værre. ber en bønn om at jeg ikke er syk da! huff! det har jeg HVERTFALL ikke tid til!
ღMadame_mim ღ Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 hehe slik var jeg også. jeg var ikke kvalm i 1 tri, men i uke 14-17 var jeg til stadighet kvalm og slet med brekkninger. kastet ikke opp mer enn 3 ganger da! Det går over igjen heldigvis, men det er jo litt kjipt når man hele tiden er innstilt på at de verste symptomene er i 1 tri og går over etter ca uke 12!!
Vimse + gullene Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 Jeg begynte å kaste opp i uke 12 også. Kjempekjedelig! er nå i uke 15 og har kastet opp 1 gang også uken! Håper det går over snart for oss alle.
FrkBomst&Frø Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 Jeg kastet opp en eneste gang, var da 12 uker +. Etter det ble jeg stadig bedre i formen og fikk sakte og sikkert tilbake energien min sammen med matlyst Håper det ordner seg best mulig for deg og!
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2009 åh, håper det er slik for meg! Er ikke typen som kaster opp..skjer så og si aldri.. Og forrige sv.skap kastet jeg kun opp på bryllupsreisen(var da rundt 20-21 uker) og det var pga mangel på næring(fikk ikke spise så sunt som jeg gjorde ellers, fordi jeg skulle holde meg borte fra alt mulig) og 1 gang fordi legen der ga meg noe som skulle ta bort halsbrann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå