Gå til innhold

Han tar virkelig kaka noen ganger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde å være litt streng her i dag så sier jeg til barna:

"Hvis dere skal være her i stua må dere være stille, ellers så må dere gå opp å legge dere!" Den onde planen var jo at de skulle være oppe litt lenger slik at vi alle fikk sove litt lenger imorgen..

Svaret jeg fikk var:

"Nei, mamma kan ikke vi få lov til å legge oss fordi jeg er såååå trøtt" Store dådyrøyne og et svært bedene tonefall.

Hva skal man si da, ehh nei ikke lov til å sove fordi mamma drømmer om å sove til kl åtte imorgen???

De ble fulgt i seng så idet jeg snur meg ut døra så sier femåringen,

''Tusen takk for at jeg fikk lov til legge meg mamma!"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! De kan uttrykke meg så man fremstår som den rene barbaren noen ganger. Treåringen min løper mot meg når jeg skal hente i barnehagen og sier bedede: "Kan vi ha ordentlig mat i dag, mamma?"

"Ordentlig mat" = middag i hans vokabular (ja, vi har middag hver dag), men det høres jo ut som om jeg forer ham opp på avfall!

Skrevet

Synes du tar kaka jeg. Holde ungen våken fordi dere skal sove litt lenger? hmmm..

Skrevet

Hu la de jo??! Kranglefant i dag?

Skrevet

tja..var kanskje det akkurat da..sorry...

Skrevet

Herlig... Et godt eksempel på at vi mammaer "bommer litt" innimellom.

Skrevet

Anonym 21:58: Har du barn selv? Venter du barn? Isåfall vet du ikke hva det er å ha barn som våkner tidlig hver dag... Og det å få lagt de litt senere for så å få sovet litt lengre, gjør faktisk at man får litt mer energi å gi av seg selv til barna!

Men søtt sagt av lille din da.. hehe... håper du skriver det ned så dere kan ta det frem igjen da han en dag ikke vil legge seg.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...