2 prinser i huset Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 overskriften sier vel det meste? Hva foretrekker du/ babyen?? Wide neck eller standard flasker? Her brukte jeg dr.browns standard flasker til førstemann, men hører så veldig mye positivt om dr.browns wide neck flasker, så jeg vurderer de til neste mann... Noen synspunkter??
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 wide neck er jo definitivt det mest praktiske når man skal ha melkepulver oppi!
2 prinser i huset Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2009 det kan jeg absolutt tenke meg, ja... Husker godt hvor pes det var å treffe den bitte lille åpningen... Løsningen ble sånn pulverdispenser greie først, for så å helle over i flaskene... Så du opplevde ikke at den lille slet med å drikke av wide neck flaskene? Synes liksom de ser så himmla breie ut...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 jeg hadde en del forskjellige flasker, og mine barn har drukket av det meste Mine barn har ikke vært kresen på flaskene, bare på melken...
caramelita Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 Vi har nesten ikke brukt flaske, men her tok han kun wide neck, ville ikke ha standard flaskene og jeg syns det var mer praktisk med stor åpning i flaska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå