Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Bør ikke barnehagen gi beskjed om at barna skulle ha med utstyr hjemmefra?!
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 jo selvfølgelig burde de det.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Jo de burde jo det. Jeg fikk ikke beskjed av barnehagen at de måtte ha det med men jeg sendte med i tilfelle, og godt var det for han fikk bruk for det.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 Trodde de ordnet noe der siden jeg ikke hadde fått beskjed om noe annet, men det var bare de som hadde hatt med utstyr hjemmefra som hadde fått pynte seg til Lucia..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 Dårlig gjort av barnehagen da. Var sikkert ikke så gøy for barnet ditt siden han ikke fikk vært med og pyntet seg men alle andre fikk,.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 Jeg fikk vite om luciafeiringen torsdag da jeg henta. Skulle fortelle minlille kom til å bli levert litt senere dagen etter. "skal dere ikke være med på lucia-feiring?" ble jeg spurt da. What? skal dere ha det? trodde ikke de skulle ha det siden jeg ikke hadde hørt noe. så det var litt trist for mor å ikke få være med på den første feiringa. For jeg hadde avtalt at jeg skulle jobbe et annet sted da. Så far var den som leverte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå