Calexico Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Hei. Er det noen som kan hjelpe meg? Samboeren min kjøpte maling idag. Han skulle egentlig kjøpe sense siden jeg er gravid, men kom hjem med vannbasert da han synes fargene på sensemalingene var for lyse. Hvordan er det å bruke vannbasert når jeg er gravid? Det er bare to kommoder og jeg har sagt at han må male, men hvordan bør vi gjøre det med lufting? Kan jeg være hjemme eller burde jeg dra bort mens han maler? Vannbasert er vel ikke like ille som oljebasert?
Stolt alenemor til tre små Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Jeg malte selv med oljemaling og vannbasert maling i forrige svangerskap.. Lufta godt, og det gikk veldig bra.. Var ca 13 uker på vei da det ble gjort.. Dette svangerskapet har jeg malt litt med vannbasert latexmaling, men det ble lite, siden jeg ble skikkelig kvalm av lukten.. Men jeg tror det skal gå bra hvis dere lufter godt, evt at han sitter og maler på et rom som dere kan lukke døren, og lufte med vinduet.. Og at du ikke går inn på det rommet før han har fått luftet skikkelig ut..
Calexico Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2009 Takk for svar:) Vi har et ekstra rom han kan få sitte å male, så da får vi bare gjøre det slik. Dumt sense har så dårlig fargeutvalg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå