Gå til innhold

Har noen Emmaljunga Smart Duo Combi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller vært borti den på noe vis? Og kan fortelle meg hva dere synes om den?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt den av et familiemedlem, så har ikke fått den i hus enda. Men hadde Emmaljunga Edge til førstemann og var veldig fornøyd! Den er jo litt mer avansert enn Smart, men de er allikevel ganske like. Emmaljunga er stødige og solide. Perfekte for norske vintre, gode å kjøre, romslig bag og fin å se på :)

Skrevet

Vi må tenke mindre pga biltype, og Smart er litt mindre sammenslått! Men synes den så rimelig bra ut fordet:) Liker at de er store men små, og lette. :)

Skrevet

Jeg elsker min:-D Den er mye smalere enn edge vogna, og ikke minst 2000 kr billigere..

Dvs. at man kommer lettere frem inne i butikker og mellom smale hyller, for å bruke opp de ekstra 2000 kr på babytøy;-)

Den har også med stelleveske og en tynn pose:-) Selv om den er litt mindre brukte jeg den like lenge som min venninne brukte sin Edge:-)

Den er lettere å sette inn og ut av bil, lett å trille og stabil og stødig:-)

Dessuten kan man velge i mange fine farger hvis man bestiller den ny.

Skrevet

Dessuten liker jeg vippehåndtaket bedre enn teleskophåndtaket:-)

Skrevet

Da kan jeg spørre dere om litt ting da:) Kan man ta av bagen? Feks - hvis man skal gå på besøk til folk og man går dit med vogn, kan man bare ta av bagen og bære den inn enkelt og greit?

Jeg hørte at bagdelen på Smarten var større enn Crossen?? Stemmer det?

Skrevet

Hei :)

Jeg vurderer også denne vognen...

Bagen på smart er 4 cm lengre enn på city cross + bredere nede ved beina til babyen..

Bagen er kjempe enkel å ta av understellet... Eneste negative er at det ikke er bærehåndtak på bagen... Ikke som jeg har sett ihvertfall :)

Skrevet

Jepp, det går ann å ta den av. Kjempelett, men det er ikke sånne lange bærehåndtak. Den er lett, så ikke noe problem synes jeg:-) Går jo ann å kjøpe en softbag oppi?

Skrevet

Det var lurt:) Åh, nå tror jeg jammen vi har bestemt oss! :) Håper bare den passer i bilen:-D

Skrevet

Det er veldig greit å sette inn bagen først, og understellet etterpå. I min stasjonsvogn trenger jeg ikke å skille den fra hverandre, for den er så lett at det går:-) Den går både på langs og rett inni:-)

Skrevet

Er storfornøyd med den. Den er god å bruke, ikke så tung. Et godt kjøp. Jeg har aldri angret.

Skrevet

Jeg er også fornøyd med denne. Er bare 7 uker nå, men har tenkt å buke vogna på nestemann også. Jenta mi brukte bagdelen lenge, og det var veldig praktisk at vi faktisk kunne sette opp ryggen i bagdelen når hun ble større... slapp å bygge opp med puter og styr slik mange må.

Likte også vippehåndtaket på smart-duo-combi-vogna bedre enn teleskophåndtaket venninna mi hadde på edge vogna..

Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...