Gå til innhold

Yes, da kommer jeg også inn her!


jaflosbaby

Anbefalte innlegg

Har termin 14. august. Dvs 6 uker på vei. Og kjempe glad. Vi har en sønn som er to år. Og dette blir stas. Vi har ikke fortalt det til noen. Har kjøpt noen små babyengler som skal overleveres mormor og bestefar på julaften av vår sønn. Vet det kommer mange gledestårer. Bare håper at vi klarer å holde munn til da.

Det tok 8 år før vi plutselig fikk det til med den første. Og siden har vi forsøkt og forsøkt. Jeg r 41 år, og er overlykkelig at det gikk igjen.

Er i fin form, bortsett fra litt kvalmebølger i ny og ned i løpet av dagen. Verst på kvelden. Men hva gjør det..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hva, det var litt deilig å kunne fortelle det her. Og veldig hyggelig å få gratulasjonen. Tusen, takk. Egentlig skulle vi stått på taket, (i går kveld) ved Grand hotell og ropt ut til hele verden vår store lykke og stolthet.

Men det hjalp gjennom dette foraet, lettet litt på trykket.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, da hadde du nok kommet på nyhetene også ;-)

Det er en utrolig deilig følelse å teste positivt og være gravid! Kan tenke meg det er ekstra spesielt for dere som har prøvd så lenge ! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen hit!

 

Jeg kjenner igjen følelsene og gleden din, for vi har også klart å få klaff på nummer 2 mot alle odds.

 

Førstemann er et produkt av ivf etter mange års prøving uten klaff. Etter at lillegutt kom til verden har vi forsøkt aktivit, men hadde vel innstilt oss på at det tilslutt skulle bli nye ivf forsøk på oss. Men nei; Nå er lillegutt 13 måneder og skal bli storebror :) Vi har klart det helt på egen hånd :)

 

Termin 19.august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...