Gå til innhold

14+0 og fortsatt ingen tegn til mage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg ikke for omverdnen, men for meg... Er helt flat enda, og kan fortsatt bruke jeansa mine (selv om at de strammer). Kjenner livmor som et hardt og stramt område ca 5 cm over skambeinet.. Er dette normalt?? Har på ingen måte lagt på meg (har gått ned en og en halv kilo siden jeg ble gravid).. Føler meg ikke gravid, og vil gjerne ha tegn på at alt er bra... Når kan jeg forvente å få en liten bulk på magen??

Førstegangs altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er tredjegangs og fikk ikke mage før i 6 mnd med noen av barna (-; jeg bærer barna godt inni kroppen, lang rygg og god plass. Den kommer tidsnok, men skjønner at du gleder deg til å få et synlig tegn på graviditeten!

Skrevet

Magen kommer forskjellig på alle.

Min mage var hardere og strammere til uke 16, men ikke større. Hadde litt å gå på da. Men i uke 16 så poppet plutselig magen ut en natt.. :P

Din mage kommer nok etterhvert den og, nyt de vanlige buksene mens du kan. :)

Skrevet

Jeg er andregangs og fikk mage rundt uke 18 denne gangen.

Nå er jeg ca 22 uker og magen er der, men har fremdeles i bruk alle buksene mine, så dette lover godt:o)

Første svangerskapet fikk jeg mage i uke 11 og hadde ikke sjans til å få igjen buksene mine allerede da.

Tror det er veldig forskjellig fra person til person og svangerskap til svangerskap:o)

Lykke til, den kommer tidsnok:o)

Skrevet

Ting tar tid:) Jeg har begynt å få mage nå, er førstegangs og snart 18 uker på vei. Jeg har heller ikke gått opp noe særlig før nå, hadde faktisk gått ned når jeg var hos legen for to-tre uker siden (uke 15).

Dette går nok helt fint, er ikke normalt å få mage veldig tidlig for førstegangs såvidt jeg har erfart og hørt;)

Skrevet

Jeg er og førstegangs og fikk ikke mage før rundt uke 20.. :)

Nå er jeg 30+3 og har blitt svæær.. hehe.. Så magen har bare est ut fra uke 24ca til nå:P

Skrevet

Jeg har gått ned 12 kg og er 19+5 og brått i natt kom magen. Jeg har til og med sett spark på utsiden av magen og man kan føle spark og alt, men magen har vært helt flat frem til morran i dag, og jeg føler egentlig at den magen er ikke der for å bli! Så i morgen er den vel like flat...hehe..men helt greit. Og jeg er bare 160 høy, så jeg aner ikke hvorfor jeg ikke har mage...

Men jeg er ikke lei meg for det. Syns det er helt greit, men nå er jeg annengangs da. Så skjønner du vil ha mage, men den kommer snart se=)

Skrevet

Tusen takk dere! :) Ja, ting tar tid... Man har vel bare lyst på et tegn, men det kommer vel fort nok.. Føles bare så rart å være gravid og plutselig ikke ha nesten noen symptomer (nå er jeg ikke lenger kvalm, puppene er ikke like ømme, ikke like ille forstoppa, fortsatt trøtt, men ikke like ille), og fortsatt ikke ha en mage som tar over følelsen.. hehe :) Men snart kanskje.. :)

Skrevet

Hei:)

Min mage kom ikke før i uke 22...Er nå i uke 28 å får enda på meg di gamle dongeribuksene mine:) Men har fått ganske stor mage som står rett ut...<3

Skrevet

jeg er 1 gangs i uke 15 og har begynt å se antydninger til mage denne uken:) den kommer når den kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...