Lykken_er_tre Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Klarer ikke bli kvitt følelsen om at alt ikke er som det skal, jeg har nesten ingen symptomer foruten om litt øm i magen og tretthet. Er bare 6-7 uker på vei, men jeg går og prøver å huske om det var like lite symtomer da jeg ventet småen... Det var ikke mye symptomer, men jeg fikk tidlig ul og fikk se hjerte slagene, tror jeg må be om det denne gangen også... også har jeg ike lege time før 22.12!!! så ingen sjangs forå finne ut noe som helst.... Klarer ikke slappe av før jeg ser det med mine egne øyne at noe lever der inne... sukk..sukk...sukk...
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 samme følte jeg det helt til kom inn i uke 7 da kom kvalmen kastende på meg,trøtt som bare det.. nå er jeg bare skikkelig trøtt samme hvormye jeg sover.. kvalmen holder jeg borte med Afipran jeg fikk resept av legen.. ikke lenge til 22desember da.. det går jo fort masse lykketil
ღMadame_mim ღ Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Alt er sikkert helt i orden! Det er ikke alle som får mye symptomer. de eneste symptomene jeg hadde var: - litt ømme bryster, men det har jeg hver eneste måned før mens uansett. - var trøtt - hadde ikke så mye matlyst Jeg var ikke kvalm eller noe slikt de første 12 ukene. Var småkvalm i uke 14-17. jeg venter i tillegg jente, så skulle jo egentlig hatt annerledes og værre symptomer enn det!! Jeg tror nok du bare skal glede deg over at du ikke har symptomer/plager, de kommer nok etterhvert i svangerskapet med bekkenløsning o.l likevell så kos deg så lenge du ikke har noen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå