Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 bf er hos oss nesten hver dag. sist fredag skulle han hente guttn vår for overnatting. vi går mye på kaffe osv sammen. men han ble med på kaffe (vi 3) den dagen før han henta gutten. og ble med på kaffe dagen etterpå når han kom hjem med han også. dette må jo være for meg? ikke bare for barnet sin skyld? ettersom han likevel skulle ha med seg barnet hjem den dagen liksom?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Det kan nok være for barnet. At han vil være sammen med barnet så mye som mulig og han synes det er kjekt at dere gjør ting sammen for barnet sin del. Trenger ikke bety at han er forelsket i deg
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 men ettersom han skulle ha han etterpå likevel. kunne ha fått mer alenetid med gutten om vi ikke hadde dratt på kaffe sammen liksom. flere..?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 Jeg skjønner deg veldig godt. Tenker sånn hele tiden jeg og, og tror venner av meg er lei av at jeg tolker alt bf gjør. Ikke lett dette med disse følelsene. Må nok si at det er best at du bare glemmer det, og heller ser hvordan tingene går med tiden. jeg kommer ikke til å si noe til bf her, at jeg har følelser for han. Redd det skal ødelegge forholdet vi har nå, men gjett om det jeg ønsker aller mest er at vi skal kunne flytte sammen og bli en lykkelig familie. Selv om jeg tviler på at han vil det. Håper du finner ut av ting, men ikke tenk for mye. Det sliter bare på deg selv. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå