snuppe<3mai10 Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Det var skikkelig ubehagelig! Jobber paa psyk. poliklinikk, og hadde pasient paa kontoret. Stod og snakket med pasienten da jeg plutselig saa stjerner, ble svimmel, varm og uvel, og var sikker paa at jeg skulle gaa rett i bakken. Har aldri besvimt foer. Preovde aa fokusere paa det pasienten snakket om, men det forsvant helt. Klarte aa si at jeg maatte sette meg ned, og etter en stund ga det seg. Hadde ikke lyst til aa gjoere pasienten urolig, samtidig synes jeg det hadde vaert ille om jeg plutselig hadde falt om. Er 17+3 uker. Kan det ha sammenheng med lavt blodtrykk? Hadde 95 over 55 ved forirge kontroll. Hva kan jeg gjoere for aa unngaa at det skjer igjen? Hadde baade spist og sovet godt for en gangs skyld (har hatt en syk liten gutt i det siste som har holdt oss vaaken om natten).
Nikki 75 Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Dette høres absolutt ut som om det har noe med det lave blodtrykket å gjøre. Jeg opplevde det to ganger da mitt var på det laveste, og det var ekkelt, men ufarlig. Nå har blodtrykket mitt steget bittelitt, og jeg opplever nesten ikke svimmelhet i det hele tatt... Drikke masse og spise salt er de eneste rådene jeg har fått. Samt å ta det med ro, særlig når man reiser seg etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå