4....?? Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Dette er mitt 3. barn og en regner med at alt står bra til når en allerede har vært tidlig ul og alt sto bra til da. Men nå fant de syster på den ene lungen til lillegutt. Det vist ikke noe farlig, men må mest sannsynligvis ha en operasjon når han kommer ut, pga av stor infeksjonsfare. Blir jo bra fulgt opp, men skulle gjerne ha vært foruten. Skal på ul igjen allerede på tirsdag og har også fått tilbud om fostervannsprøve. De sjekket han nøye, fra topp til tå, og så langt de kunne de så var det ikke noe annet galt med han. Han er en veldig aktiv gutt iallefall..............kanskje han prøver å si i fra til meg at alt er bra likevel..... noen andre som har vært borti det samme?
LUCKY_ 9 DAGER PÅ OVERTID Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Hei du! Vi opplevde akkurat det samme som dere. Ble oppdaget en cyste på lungen til gutten vår da vi var på den ordinære Ul. Deretter var på ekstra ultralyder hver 14 dag de to første mnd, og etter det var vi der ca hver 4- 6 uke. Vi fikk tilbud om fostervannsprøve og valgte og ta den. Oppfølgingen vi fikk fra sykehuset var kjempebra! De tok seg veldig god tid til å gi oss informasjon og snakke med oss. Cysten var stor, og vi fikk derfor beskjed om at den lå slik at dersom den vokste enda mer ville den kunne presse på ryggmargen slik at han kunne bli lam, evt forårsake div andre skader som f.eks og blokkere spiserøret slik at det ble ødelagt. Abort ble også lagt fram som et alternativ for oss, men det var uaktuelt for oss.. Dette var ei helt forferdelig tid for oss. Vi vekslet fra å kjøpe inn babyutstyr og glede oss til å bli foreldre, til å sitte å planlegge begravelse dersom noe skulle gå galt. Vi fikk beskjed om at dersom ting forverret seg, kunne det bli aktuelt med KS i uke 28. Heldigvis slapp vi det! I uke 32 var cysten plutselig borte=) Dagen etter termindatoen fødte jeg en frisk og fin gutt. Om 1 mnd er han 6 år! =) Tror du skal høre på gutten din, og prøve å bare å kose deg med graviditeten. Krysser fingrene for deg og lille gutt! Klem=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå