Gå til innhold

Hvor mange julekort har dere fått og sendt hittil da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sendt 29 stk og foreløpig fått 4 =) (kan hende jeg er litt tidlig ute med å sende da) :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sendt nærmere 50 til utlandet, og poster vel 50 til i helgen:)

Skrevet

Har sendt 30 stk og har resten av bunken liggende her for personlig levering. Fått 2 stk. Er tidlig ute jeg og. Gleder meg til å se i postkassa utover hver dag nå :)

Skrevet

Ligger 40 til utsending når jeg blir frisk! altså ahr jeg ikke sendt enda, og har 5 i snora på kjøkkenet! gleder meg til å titte i postkassen fremover!

Skrevet

Ligger 40 til utsending når jeg blir frisk! altså ahr jeg ikke sendt enda, og har 5 i snora på kjøkkenet! gleder meg til å titte i postkassen fremover!

Skrevet

Har sendt/levert 35 stk. og har mottatt 4. Regner med det tar seg opp i løpet av neste uke.

Skrevet

har levert ut 3 stk, og har en god bunke klar til sending i morgen. Har fått 1...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har sendt 21 (ene har jeg gitt til jobb da..) og fått 5 :=)

Skrevet

Har ikke sendt ett eneste ett, har skulle ta bilde av ungene men nesten aldri vært noen hjemme samtidig i det siste. Ene og den andre har blitt syk, en har vært operert og gått med bandasje på hode og man må ikke tro at man kan få lov til å ha bilde med en 8åring som har bandasje på seg... hun har bodd under en dyne i fjorten dager.

Skal få laget ferdig kortene og tatt bildene på søndag.

Har sendt bilder til 20kort til fremkalling idag, siden mine barns fars side av familien får kort med bare mine barn. Mens alle andre får av alle våre 4 barn. Men jeg fant ikke ett fint bilde med begge, så blir to bilder på kortene.

Så rekker å bli ferdig før postens julepost dag.

Skrevet

Har fått av to, fra den ane har vi fått 5 kort siden alle ungene har fått hvert sitt og meg og min mann sammen.

Skrevet

Har sendt 0 og fått 0... Fått ett på jobben da ;-)

Blir nok ingen julekort herfra i år, kanskje til neste år :-)

Skrevet

Ikke mottat et eneste ennå, men har sendt 27 stk, og 3 til personlig levering...

Skrevet

Har ikke sendt noen enda, skal skrive på dem imorgen.

Har heller ikke fått noen:-S

Skrevet

ikke sendt noen enda, men ligger 25 stk på spisebordet som jeg skal sende ut i mårra. Selv har vi fått 2 stk foreløbig.

Skrevet

50 ligger klare for utsending. Fått 3 som henger i snora. Spennende å gå i postkassen disse dagene før jul... ;-)

Skrevet

Sendte 17 stk idag, i tillegg skal 3 stk legges i postkasser..

Har fått 2..

Skrevet

0 og 0.

Eller forresten, 0 og 1, har fått eit temmelig upersonleg (eller det skulle liksom vere personleg, men det stod akkurat det same i alle sine) julekort frå Home Start. Men fint og forseggjort var det :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...