Gå til innhold

Jeg digger Jan Thomas!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, skjønner ikke hvorfor han får så mye pepper.

Han er jo utelukkende positiv og tar seg tydeligvs ikke så høytidelig. Blir godt humør av han jeg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og, og så er han såååå søt til vanlig også =)=)

Skrevet

Han er råskjønn :-)

Philip er også en skikkelig go'mann :-)

Og de er verdens søteste par!

Skrevet

Phillip? Er han ikke gift med en Kristoffer??

Skrevet

Sorry, han heter Philip Christopher, men jeg har alltid kalt han bare Philip (selv om han kaller seg selv Christopher - barnefaren er en kamerat av han, serru) :-)

Skrevet

Han blir litt blond for meg. En mannlig utgave av Lene Alexandra:)

Skrevet

Da tror jeg du lar deg "lure" av det ytre og tabloidene, LOTP. :-)

Skrevet

jeg tenker at han er en person som jeg ikke trenger eller vil vite det minste om

Skrevet

Jeg liker også Jan Thomas. Mulig jeg er rar men jeg liker Rune Rudberg og Cowboy Laila i tillegg. Og Lene Alexandra, selvfølgelig

Skrevet

Jeg har opplevd han live også og mener fortsatt det samme:) Men Lene Alexandra tror jeg ikke er dum.... hun bare virker sånn hvis du skjønner. Tror det er slik med JT også. Har flere venninner i samme kategori også:)

MEN han skuffet meg faktisk under den siste innsamlingsaksjonen han deltok i. Det er kanskje en annen debatt?

Skrevet

Fyy dere!! Hehehe..

Han er kanskje ikke så dyp som stoltenberg, obama, ghandi (hehehe) etc og for mange virker han sikkert overflatisk, men hva søren?? Vi trenger noen fargeklatter også. Jeg synes iallefall han er en skikkelig homospreder;-)

Skrevet

hehe... du kan få obama også om du vil :P

apropo fargekladd, jan fredrik gir verden farge :)

Skrevet

Herregud..snakk om skrivefeil!! Mente jo ikke homospreder, men humørspreder ..hehe.

Skrevet

hehehe....nå syns jeg du skal komme med et forslag til fargeklass spetakkel :D

*spent*

espen eckbo og thomas gjertsjen er også to fyrer som gjør norge gladere.

for ikke og snakke om knut nærum. han er min kopp te :)

Skrevet

Jon Almås!! Han er jo både hot og morro =)

Skrevet

ja det er sant! selv om jeg heller vil ha knut. syns jon almås er litt blå oslogutt,

men jeg hadde tatt han jeg altså :D

Skrevet

hahahah... det er sykt! :D

Skrevet

JT er kul, sympatisk og virker litt sånn søt-naiv!! Ja, jeg synes faktisk han er sympatisk selv om han livnærer seg av det mest overfladiske man kan tenke seg. Men tror han har et stort hjerte, og så er han litt parodisk i sin oppriktige jan thomas -stil da, men han tar det pent når han blir uthengt.

Skrevet

hahaha enig. Han er kun ekkel:)

Skrevet

Heeeelt enig Spetakkel!!! Han er så sexy og mann!!

Skrevet

Ne-hei!

Mer sykelig å like vasne mammagutter som Thomas Gjertsen, Jan Fredrik (usj!) og Jan Thomas :-O

Smak og behag - heldigvis ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...