Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Ville du latt en 12-åring og en 13-åring tatt toget fra Oslo til Trondheim alene?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Kommer nok an på barna, men tror ikke det.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Tja, jeg lot min 15-åring ta buss fra vestlandet til Oslo alene. Nattbussen. Det gikk helt fint, og dette er en med vansker. Telefonkontakt underveis, og telefonkontakt med de som skulle møte ham. Gikk helt fint:) Det er skummelt for mor, men går jo som regel helt greit. Gi beskjed til de som jobber der, om at de reiser alene. Det gjorde jeg med bussjåføren:)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 Blir fulgt på toget, og hentet på stasjonen, og har mobiler begge to...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 gutten min tok fly alene da han gikk i 1. klasse, måtte mellomlande.. Den samme sommeren tok han taxi alene også i sverige.. Han hadde vært med onkelen sin og skulle til oss, de var et annet sted i Sverige og da vetr det letteste å gjøre det sånn..... Han har pleid å ta bussen til bestemor alene også... Ca 40 min alene... Nå går han av bussen også og går helt til bestemor uten at hun trenger å møte han engang...Men han har vært klar for det da... Søskenbarnet hans som er like gammel kunne ikke gjort det enda, han går nå i 4.kl.... Men en 12 åring burde takle det å ta toget så langt..? Men kommer an på hva de er vandt med, hva slags type barn man har osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå