Gå til innhold

Planer for helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imorgen skal jeg og barna være med min mamma og besøke min søster som bor 2 kommuner unna, så skal vi kose oss med noe god mat og etter det skal jeg og en venninde på kino å se julenatt i blåfjell med barna. På søndag skal vi bake litt og slappe av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen planer for denne helga nei =(

Har så lyst å ta med barna til et lite badeland med saltvann som gjør så godt for huden til lillebror, men tør ikke dra alene med begge.

Lurte litt på å dra til byen idag og bare kose, men orket ikke. Og imorgen er det ikke aktuelt. Blir vel å slå ihjel litt tid. Kanskje gå på lekeplassen om været er noen lunde greit.

Synes det er så kjipt med helger uten planer =(

Skrevet

Vi skal bake julekaker og pepperkakehus. Håper også at vi får tatt oss tur til familie på besøk. På søndag skal jeg rydde!

Skrevet

I mårra får vi huset fult på middag. Skal servere lammelår, med masse godt tilbehør.

På søndag skal vi til svigers, levere/hente julegaver og spise middag.

Skrevet

I ettermiddag har me bakt pepperkaker og pepperkakehus. I morgo skal huset settes sammen og pyntes. I morgo ettermiddag skal me på julegrånstenning på leikeplassen her i byggefeltet. Så i morgo kveld er det bygdefest med Vassengutan:)))Gledar meg. Sondag er det(om formen er iorden) snakk om å reise å bade. 7-åringen i huset var på svømmeopplæringakurs i haust, så det må holdes ved like:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...