Gå til innhold

Nå er jeg ferdig! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg ferdig med alle julegavene og alle julekortene med bilde av barna er lagt i konvolutter, jeg har skrevet på adresser og satt på julefrimerker så kortene er nå klare til å bli sendt.

Det er så deilig å være ferdig med det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sendte også avgårde de kortene som skulle sendes idag.

Sendte og en pakke (mnds kalender med bilder av barna sendt som brev) til østlandet og håper den kommer vel frem til min mormor, spesielt siden de kanskje er de siste "minnene" hun tar med seg av mine barn =/

Gavene er også under kontroll, og har bakt det obligatoriske =)

Ja det er kjempeherlig å være ferdig!! =D

Skrevet

Å hjelp, trodde liksom jeg var så godt i gang, så kommer plutselig jula fortere og fortere på for hver dag som går...

Var liksom ferdig med mange gaver allerede for 1 mnd siden, emn har liksom ikke kommet så veldig mye lenger... Har sendt så og si alt som skal sendes da.

Og har sendt de fleste julekortene. Samboern sa faktisk akkurat til meg at vi jo ikke har flere julegaver som må kjøpes, men han har jo ikke helt full kontroll da, er stortsett jeg som tar meg av gavene.

Skrevet

Jeg er også ferdig med alle julegavene, heldigivs! På søndag må jeg skrive på adr på konvolutter slik at julekortene kommer seg avgårde på mandag!

Skrevet

Kjøpte siste julegaven idag. Håper kalenderne jeg har bestilt kommer i posten i mårra - for da skal jeg pakke en eske med litt foskjellig å sende øst over til min familie. Alle julekort er ferdig skrevet, ligger i konvolutter med adresse på og skal sendes avgårde i mårra.

Så nå kan jeg bare slappe av og kose meg maks frem mot juleaften. :o)

Skrevet

Høres nydlegt ut:)Syns liksom aldri bli ferdig eg. Åer eg nesten i mål, ja så finner eg på enda noko meire eg kan gjere. Konklusjonen min er at det ikkje er meininga at eg ska kome i mål, men jola kjem likevel HELDIGVIS

Skrevet

Høres tidlig ut!! hehe.. Jeg har enda ikke begynt på gavene.. utenom de jeg har levert allerde..

Julekortene er ferdige. Skal sendes i morgen da. Neste uke begynner jeg å handle til jul. Har jo forresten begynt når jeg tenker meg om. r ferdig med mormor og svigermor. Og kjøpt en pakke til ett av barna mine. Så da mangler jeg 8 tantebarn, mine tre barn, mann, foreldre og noen venner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...