Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Er det en slags form for psykose eller? Er en del konspirasjonsteorier jeg merker jeg absolutt kan tro på, men akkurat dette med romvesen og bortøring er jeg vedlgi skeptisk til. Hvorfor i alle dager er det noen som hevder de har opplevd dette? Ern det noen her inne som har opplevd det eller kjenner noen som har? Jeg har truffet et menneske i hele mitt liv som hevder å ha sett en UFO, og dette menneske vet jeg falt og slo hodet som liten og kanskje fikk ubotelige skader. Han hadde nok en liten hjerneskade...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Hun Gry Jannicke Jarlum (artist), sier jo hun har blitt bortført og operert av romvesen flere ganger..må si jeg er rimelig skeptisk. Så faktisk en dokumentar som omhandlet blant annet dette i går. Merkelige greier..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Vel, om romvesener kommer hit å bortfører folk, så forklarer det hvertfall alle gærningene her på bim\dib.. Haha.. Helt seriøst, så tror jeg ikke på romvesner. (Ikke sånn de blir fremstilt hvertfall, jeg kan tro at det finnes mikroorganismer der ute på planetene, men ikke grønne menn i hvite frakker opplegg) Og da vil jeg si at de som tror på romvesener lider av en vrangforestilling, er lystløgnere, gale, schizo osv.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 jeg har ikke noe særlig kjennskap til dette, eneste jeg vet om, som har gått ut med dette offentlig er som en annen sa over her; hun jannicke, som synger svake mennesker. Jeg så studio 5 på tv her for noen uker siden, og ble helt bergtatt av Jannicke. Det var studio 5 på andre siden, synes dette programmet er bra. Det er veldig interesant slike ting, sånne ting som vi alle "vet" eksisterer men kan ikke bevise det, pga det er ikke håndfast... Vel, har egentlig aldri likt henne noe særlig, første jeg tenkte når jeg så hun kom på tv var.. fy for noen sko hun har på seg... og hun var sminket veldig kraftig.... Men jeg fortsatte å se på tv, fordi jeg visste at hun kom til å snakke om da hun ble bortført av romvesen... Jeg ble helt paralysert av å se på henne, hennes øyne var veldig spesielle. HUn har et stort budskap, og hun er vedlig flink til å snakke for seg. Har lyst å lese boken hennes. Noen som har lest den? Vel, selve temaet så må jeg si at jeg tror at det er mulig. Jeg tror det er andre her som er kommet lengre enn oss og de følger med på oss, trolig pga nysgjerrrighet. vet ikke... men det er så mye jeg tror vi kommer til å bli mer bevisste på i kort fremtid. Og en annen ting, de av dere som tror de har barn med ADHD, er visst barn som blir født med en ny type energi, kalles de nye barna. kan lese litt om det her: http://www.altnett.no/Magasinet/3701 Mye spennende, og vi har mye å lære. Vil og si at jeg leste i en bok for lenge siden (ca 10 år siden) en alternativ bok om spådom og slikt... og der sto det om en mann som er foreleser på et universitet, han spådde om berlinmurens fall.. Vel, han har også spådd at teknologien vi har bygd opp (frem til 2013-2014) kommer til å falle sammen. Jeg tenker det er ikke umulig, vi har mye naturkatastrofer foran oss i sammenheng med klima utfordringene våre. Det vil være en "wake up call" for oss.. Vi får no se hva som skjer....
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 Etter å ha vært inne på BiM den siste tida så innser jeg at det nok var en ørn som tok meg, ikke romvesen fra mars.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 For det første synes jeg det er naivt å tro at vi mennesker er den høyeste formen for intelligent liv her i universet. Er dere klar over hvor stort det er?? For det andre: Hvis DU ble bortført, men kunne ikke bevise det på noe vis og du vet at hvis du nevner at du tror du har vært bortført vil alle se på deg som en skrulling, ville du sagt noe da?? Kan tenkes at de som tør si det er den typen som er skrullinger fra før. Når det er sagt så tror jeg at det finnes livsformer på andre planeter. Men jeg tror det er usannsyling at de har funnet veien hit. For universet er digert, og det kan være en avstand som gjør at selv om teknologien gjorde det mulig å reise i lang tid, vil det likevel gå mange tusen, kanskje millioner år å komme seg hit. Og ettersom det er førstn de senere år det har vært intelligent liv her og vi har sendt ut signaler, vil neppe noen motta de før vi er borte igjen og ikke sannsynligvis ikke rekke hit før planeten vår bare er en innskrumpet rosin... Så mitt svar er at jeg ikke tror det er noe utenomjordisk som driver å bortfører mennesker. Men klart, det kan jo skje selv om jeg ikke finner det sannsynlig eller logisk...
LinnisR83 Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 Tror du ikke på det??? Hver lørdag, somregel etter 1 flaske vin og noen øl, blir jeg bortført av romvesen, som opererer meg. Ganske greit og veldig moro der og da, men kjenner meg ihjelslått dagen etter. Jeg lover deg....jeg har sett grønne menn med mange hoder! Helt sant, og veldig seriøst!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #8 Skrevet 11. desember 2009 Anbefaler å se en film som heter for "kornsirkelen" , evt google kornsirklene.... Etterpå kan dere legge inn haugevis med innlegg!!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #9 Skrevet 11. desember 2009 Det er bøndene som har tråkket det ned selv....old news!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #10 Skrevet 11. desember 2009 Hehe, jeg må le litt av anonyme her som presterer å uttale at de kan tro på konspirasjonsteorier, men ikke på liv i rommet... Oh my, du snakker om fordreid verdensbilde!! Universet er uendelig, tenk litt over det- UENDELIG!!!!!!!!! Det tar vel flere hundre tusen lysår eller noe å komme seg fra en en ende av vår galakse til en annen. Og vår galakse er bare en av mange, mange, en bitteliten sky i hele det vanvittig store universet. I denne galaksen igjen, melkeveien, er jorda bare en lite stein. Og hadde man hatt teknologi og energi til det så kunne man reist i hundrevis av år, rett frem, og universet stopper ALDRI! Man kan bli gal av å tenke på det, for det er helt ufattelig. Hvor sannsynlig er det da at i blant alle disse tusener av planeter med varierende egenskaper i alle disse vrimlene av galakser- som vi ikke vet noenting om- så skal det kun være på lille jorden at det bor levende vesener. Du snakker om å være naiv.. Velvel, en gang var vi på jorden også arrogant sikker på at jorda var flat og at sola og planetene kretset rundt oss. Man blir litt navlebeskuende her på vår lille stein. Uansett- jeg er helt sikker på at vi er ikke de eneste vesenene som lever på planeten vår (og kanskje tror vi er unike). Jeg er også overbevist om at UFOer har besøkt jorda mange ganger (har dere sett dokumentaren "Hessdalsfenomenet"?). Dette med operasjoner i UFOer er jeg i utgangspunktet skeptisk til, merker jeg. Men så lite som vi vet om hva universet faktisk skjuler og hvilke krefter andre vesener kan ha, så utelukker jeg det ikke. Janicke har vel begrenset kredibilitet kanskje, men hun Gro Helen Tørum som er med i Studio 5 fra den andre siden og også har vært med som synsk i Åndenes makt og Fornemmelse for mord, hevder at hun har vært bortført av UFO'er mange ganger. jeg føler at hun virkelig har noe å fare med, og stoler vel mer på hennes storyer enn Janickes, selv om de er vanskelige for menigmann å fatte
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #12 Skrevet 11. desember 2009 Vet ikke hvem som skal le av hvem her jeg anonym 21:26!! Jeg har vel ikke sagt noe om at jeg ikke tror på liv i rommet??? Har du forresten sett dokumentaren kornsirklene?? Virker ikke sånn for å si det, mtp hva du selv skriver... Og til du som skriver at det er bøndene som tråkker ned åkerne selv, du burde virkelig se denne dokumentaren... Må le av dine uttalelser!! Tviler på at en bonde lager så komplekse og eksakte konstruksjoner. Det er bevist at kornene ikke er tråkket ned, men at de har implodert! Ja, noe er kanskje tvilsomt, men er du i tvil og ikke tror på dette i det hele tatt, så anbefales det på det sterkeste og se denne! Og DA kan du komme med en tbm/uttalelse;) http://www.newparadigm.no/home.html
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #13 Skrevet 11. desember 2009 Jeg har kun sett spøkelser, så jeg vet ikke hva jeg skal si om romvesener. Kan ikke stå og si jeg ikke tror folk som sier de har opplevd ting de mener helt oppriktig har skjedd med dem heller. Både politi, militærmenn og folk i høye stillinger bekrefter ting har skjedd med dem, så det er ikke bare psykotiske tullinger som har slått seg i hodet som små som forteller historier.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #14 Skrevet 11. desember 2009 Tror ikke på det uansett. Dokumentar eller ikke. Det lages 1000vis av feilaktige dokumentarer.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #15 Skrevet 11. desember 2009 21.42: hva i all verden babler du om?? "Vet ikke hvem som skal le av hvem".. hvis du føler deg truffet så var det uberettiget. Jeg siktet til HI: som insinuerer at hun kan tro på KONSPIRASJONSTEORIER men IKKE på bortføring av romvesener. Jeg nevner ikke et ord om kornsirkler, så vet ikke hvorfor du forsvarer dem så innbitt. Ingen grunn til å overbevise meg forresten, jeg tror- som jeg utførlig skriver- at det er liv i rommet og at de har besøkt jorden mange ganger. Jeg er også meget fascinert av kornsirkler og har lest en del om dem, så vet du det. Dokumentaren har jeg imidlertid ikke sett, men det skal jeg. Hva i det jeg skriver er det som tilsier at jeg ikke kan ha sett den (og følgelig har misset et poeng her?)? Bønder tråkket ned gresset selv... nah, don't think so.. Jeg vet hvor komplekst og alt for avansert fenomenet er. Så let me make it straight for you; vi tror begge på liv i rommet og jeg er definitivt fascinert av kornsirklene du så heftig omtaler. Hva er vi så uenige i?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #16 Skrevet 11. desember 2009 Jeg tror at dette er psykoser. Jeg så på Gry-Jannicke på studio 5 og det som hun fortalte var veldig kjent for meg som har jobbet med psykotiske mennesker. Jeg syntes også at det er uetisk av slike programmer å la henne utfolde seg på en slik måte.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #17 Skrevet 11. desember 2009 21:43: Politi, militærmenn og folk i høye stillinger kan også bli psykotiske eller lide av andre psykiske tilstander.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå