Gå til innhold

Irriterer- meg -over- mannen innlegg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente med öyekatarr som altså ikke kan gå på til barnehagen. Vi ble ringt etter på onsdag og ble bedt om å hente jenta på bhg, mannen som jobber i samme by som vi bor dro å hentet henne, så ringte han etter moren sin og ba henne väre med dattern vår til jeg kom hjem. I går var jeg hjemme fra jobb hele dagen med henne og i dag var det hans tur igjen. Jeg jobber bare til 12 på fredager og ville da värt hjemme kl 12.30. Og hva gjör han, jo han ringer moren sin og ber henne väre barnevakt! Men å väre hjemme med jenta vår selv er visst ikke noe alternativ for han.

I utgangspunktet er det jo ikke så farlig at han ringer etter moren sin men i vårt tilfelle er det bare han som har den muligheten. Jeg bor langt fra mine foreldre og hans foreldre er ikke så veldig positive til meg!

ARG! Blir så irritert på den karen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når ungen har begynt behandling for øyekatarr, så kan de gå i barnehagen samme dag.....

Hvorfor holder dere ungen hjemme så lenge?

Skrevet

Behandling? Her vi bor sier bare legen at dette skal lege seg selv. Ingen behandling er nödvendig!

Skrevet

Og hva sier barnehagen? Da må barnehagen tåle at barnet kommer hver dag, selv med øyekatarr. Når det er legens "behandling". Ungen er jo ikke syk, og dere bruker sykt barn-dager.

Skrevet

Det er forskjell på øyekatarr og øyebetennelse, ene smitter og andre smitter ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...