Gå til innhold

Liker dere jobben deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så frustrert her.. Har en idiot deluxe til sjef.. Har jobbet for ham i 3 år nå på to forskjellige butikker. Han hisser seg opp over de minste bagateller, og det er alltid min skyld uansett hva! Ingenting av tillegg på kvelder, søndager osv får vi, sparer inn på ALT! Burde vel ha kommet meg bort for lenge siden, men jobber vokser ikke på trær, spesielt i disse tider!! Jeg jobber også for en annen arbeidsgiver, men denne butikken skal legges ned, så det hjelper lite:( Trvives veldig bra der. Nå skal det sies at jeg trives bra der jeg er nå, men det er sååå mye tull at det sliter nærmest på helsa de periodene det er slik.

Det var dagens symt! Uff, livet skal ikke være en dans på roser, men har i hvertfall en fantastisk mann og sønn <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt et lite vikariat nå, og har endelig forstått at det faktisk går an som mange sier, å glede seg til å gå på jobb og rett og slett mislike om man må være hjemme pga egen eller barnas sykdom =)

Så dumt at sjefen din skal ødelegge for deg! Dumt at han har et behov for å la alt gå utover deg!! Håper du finner en løsning! Kanskje du i alle fall kan søke på andre jobber mens du jobber for denne mannen?

Det gjør du kanskje også allerede!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...