Gjest Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Mamma og pappa hentet akkurat guttene nå, for å ta dem med på hytta. Det er en times kjøretur - og ligger på fjellet. Problemet er at det er litt guffent føre ute nå, med null grader, fuktig vei - og det fryser. Veiene er jo saltet, så det bør ikke være noe problem - men jeg er likevel litt redd. Pappa sin bil er ikke av deet nyeste slaget heller...Angrer litt.
♥Cherrypie♥ Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 uff ja kjenner følelsen! liker ikke at mine barn kjører med andre selv mine foreldre når det er vinter spesielt..men du, det går nok helt bra skal du se.. hadde magefølelsen din virkelig stemt hadde du nok ikke latt dem dra:) kanskje du kan jo ringe dem å høre fks om guttene har det greit/er greie i bilen åså bare slenge inn "hvordan er føret/veiene å kjøre på nå"? å de kjører nok pent med sååå dyrebar last som det!)
Gjest Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Ja, pappa kjører pent i utgangspunktet - og kom til å ta det veldig piano oppover. Han var ikke helt fornøyd med å ha ansvaret for så dyrebar last han heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå